Skåne/Lund?
Augustibarn 2015
  1. Medlem sedan
    Feb 2015
    #1

    Skåne/Lund?

    Hejhej! Jag undrar om det finns någon som bor i skåne här gärna omkring Lund. Vore kul att träffas och snacka graviditet och allt möjligt och sen så småningom bebis 😁 Jag är 21 år, är gravid med mitt och sambons första barn med bf 20 augusti (v 17 just nu) och vi bor i Teckomatorp och pluggar på folkhögskola. Känner ingen i Skåne förrutom de i skolan men största intresset där är alkohol vilket inte riktigt passar, så det vore superkul att lära känna lite människor utanför skolan, speciellt gravida i ungefär samma vecka
  2. 1
    Skåne/Lund? Hejhej! Jag undrar om det finns någon som bor i skåne här gärna omkring Lund. Vore kul att träffas och snacka graviditet och allt möjligt och sen så småningom bebis 😁 Jag är 21 år, är gravid med mitt och sambons första barn med bf 20 augusti (v 17 just nu) och vi bor i Teckomatorp och pluggar på folkhögskola. Känner ingen i Skåne förrutom de i skolan men största intresset där är alkohol vilket inte riktigt passar, så det vore superkul att lära känna lite människor utanför skolan, speciellt gravida i ungefär samma vecka
  3. Medlem sedan
    Mar 2015
    #2
    Citat Ursprungligen postat av amandas_corner Visa inlägg
    Hejhej! Jag undrar om det finns någon som bor i skåne här gärna omkring Lund. Vore kul att träffas och snacka graviditet och allt möjligt och sen så småningom bebis 😁 Jag är 21 år, är gravid med mitt och sambons första barn med bf 20 augusti (v 17 just nu) och vi bor i Teckomatorp och pluggar på folkhögskola. Känner ingen i Skåne förrutom de i skolan men största intresset där är alkohol vilket inte riktigt passar, så det vore superkul att lära känna lite människor utanför skolan, speciellt gravida i ungefär samma vecka

    Hej hej!

    Jag bor i Kävlinge och väntar mitt 3dje barn. Är 26 år och jobbar i butik. Har bf 28/8 och ska på RUL 31 mars.

    Har du mått bra hittills i din graviditet? Har du fått tid till RUL? Vad pluggar du? tusen frågor! Haha
  4. 2
    Citat Ursprungligen postat av amandas_corner Visa inlägg
    Hejhej! Jag undrar om det finns någon som bor i skåne här gärna omkring Lund. Vore kul att träffas och snacka graviditet och allt möjligt och sen så småningom bebis 😁 Jag är 21 år, är gravid med mitt och sambons första barn med bf 20 augusti (v 17 just nu) och vi bor i Teckomatorp och pluggar på folkhögskola. Känner ingen i Skåne förrutom de i skolan men största intresset där är alkohol vilket inte riktigt passar, så det vore superkul att lära känna lite människor utanför skolan, speciellt gravida i ungefär samma vecka

    Hej hej!

    Jag bor i Kävlinge och väntar mitt 3dje barn. Är 26 år och jobbar i butik. Har bf 28/8 och ska på RUL 31 mars.

    Har du mått bra hittills i din graviditet? Har du fått tid till RUL? Vad pluggar du? tusen frågor! Haha
  5. Medlem sedan
    Feb 2015
    #3
    Citat Ursprungligen postat av 09-12-15 Visa inlägg
    Hej hej!

    Jag bor i Kävlinge och väntar mitt 3dje barn. Är 26 år och jobbar i butik. Har bf 28/8 och ska på RUL 31 mars.

    Har du mått bra hittills i din graviditet? Har du fått tid till RUL? Vad pluggar du? tusen frågor! Haha

    Åh, kul! Nära också vilken mvc går du till?

    Mådde väldigt illa v 9-12 ungefär, men annars har jag mått rätt bra. Ont och öm lite här och där till och från men det är överkomligt. Hur har du mått? Gissar på att jag får tid till rul denna vecka, har varit lite sent ute haha! Jag pluggar upp gymnasiebetyg och läser fotografi
  6. 3
    Citat Ursprungligen postat av 09-12-15 Visa inlägg
    Hej hej!

    Jag bor i Kävlinge och väntar mitt 3dje barn. Är 26 år och jobbar i butik. Har bf 28/8 och ska på RUL 31 mars.

    Har du mått bra hittills i din graviditet? Har du fått tid till RUL? Vad pluggar du? tusen frågor! Haha

    Åh, kul! Nära också vilken mvc går du till?

    Mådde väldigt illa v 9-12 ungefär, men annars har jag mått rätt bra. Ont och öm lite här och där till och från men det är överkomligt. Hur har du mått? Gissar på att jag får tid till rul denna vecka, har varit lite sent ute haha! Jag pluggar upp gymnasiebetyg och läser fotografi
  7. Medlem sedan
    Mar 2015
    #4
    Jag går på Mvc här i Kävlinge. Tar väl 4 min med cykel dit ���� var går du?

    Har mått väldigt bra hela tiden. Inte känt mig gravid alls men det kommer väl sen i takt med magen. Haha ��

    Jag skrev in mig den 26/2 och fick tid för RUL förra veckan. Gick väldigt snabbt tycker jag.

    Har Du skrivit in dig?
    Ska du föda i Lund? Vi bodde i Malmö innan så har fött de andra två där. Men denna gången blir det Lund.
  8. 4
    Jag går på Mvc här i Kävlinge. Tar väl 4 min med cykel dit ���� var går du?

    Har mått väldigt bra hela tiden. Inte känt mig gravid alls men det kommer väl sen i takt med magen. Haha ��

    Jag skrev in mig den 26/2 och fick tid för RUL förra veckan. Gick väldigt snabbt tycker jag.

    Har Du skrivit in dig?
    Ska du föda i Lund? Vi bodde i Malmö innan så har fött de andra två där. Men denna gången blir det Lund.
  9. Medlem sedan
    Mar 2015
    #5
    Hej! Jag är 25 år och bor i Malmö, liten bit ifrån men det får väl räknas som hyfsat nära? Jag väntar en väldigt sprallig pojke med bf 9/8 , det är första barnet och hade också tyckt det vore kul att träffa andra blivande mammor!
  10. 5
    Hej! Jag är 25 år och bor i Malmö, liten bit ifrån men det får väl räknas som hyfsat nära? Jag väntar en väldigt sprallig pojke med bf 9/8 , det är första barnet och hade också tyckt det vore kul att träffa andra blivande mammor!
  11. Medlem sedan
    Feb 2015
    #6
    Okej, skönt med så nära jag går hos Admira kvinnohälsa i Lund, tycker dom verkar superbra. Fått tid till rul nu, nästa onsdag (25/3) är det dags! Så spännande 😍

    Skönt haha! Eller ja, ibland kanske man får för sig att man inte är gravid egentligen. Haha som när jag var hos min bm och lyssnade på bebisens hjärta, bara för att hon inte hittade det på en gång så fick jag för mig att jag inte alls var gravid, trots att jag till och med gjort ett ul några veckor innan 🙈

    Ja det är väl planen föda i lund alltså.
  12. 6
    Okej, skönt med så nära jag går hos Admira kvinnohälsa i Lund, tycker dom verkar superbra. Fått tid till rul nu, nästa onsdag (25/3) är det dags! Så spännande 😍

    Skönt haha! Eller ja, ibland kanske man får för sig att man inte är gravid egentligen. Haha som när jag var hos min bm och lyssnade på bebisens hjärta, bara för att hon inte hittade det på en gång så fick jag för mig att jag inte alls var gravid, trots att jag till och med gjort ett ul några veckor innan 🙈

    Ja det är väl planen föda i lund alltså.
  13. Medlem sedan
    Feb 2015
    #7
    Citat Ursprungligen postat av 09-12-15 Visa inlägg
    Jag går på Mvc här i Kävlinge. Tar väl 4 min med cykel dit ���� var går du?

    Har mått väldigt bra hela tiden. Inte känt mig gravid alls men det kommer väl sen i takt med magen. Haha ��

    Jag skrev in mig den 26/2 och fick tid för RUL förra veckan. Gick väldigt snabbt tycker jag.

    Har Du skrivit in dig?
    Ska du föda i Lund? Vi bodde i Malmö innan så har fött de andra två där. Men denna gången blir det Lund.
    Ingen aning om hur detta forum funkar men förra inlägget var till dig 🙈
  14. 7
    Citat Ursprungligen postat av 09-12-15 Visa inlägg
    Jag går på Mvc här i Kävlinge. Tar väl 4 min med cykel dit ���� var går du?

    Har mått väldigt bra hela tiden. Inte känt mig gravid alls men det kommer väl sen i takt med magen. Haha ��

    Jag skrev in mig den 26/2 och fick tid för RUL förra veckan. Gick väldigt snabbt tycker jag.

    Har Du skrivit in dig?
    Ska du föda i Lund? Vi bodde i Malmö innan så har fött de andra två där. Men denna gången blir det Lund.
    Ingen aning om hur detta forum funkar men förra inlägget var till dig 🙈
  15. Medlem sedan
    Feb 2015
    #8
    Citat Ursprungligen postat av SaraD90 Visa inlägg
    Hej! Jag är 25 år och bor i Malmö, liten bit ifrån men det får väl räknas som hyfsat nära? Jag väntar en väldigt sprallig pojke med bf 9/8 , det är första barnet och hade också tyckt det vore kul att träffa andra blivande mammor!
    Jo det får nog räknas som nära 😁 kul! Ska på rul på onsdag och jag vill veta kön men sambon sa idag att han inte vill 😕 så vi får se hur det blir!

    Vore ju kul om vi kunde dra ihop en liten fika- eller bebisshoppingdejt
  16. 8
    Citat Ursprungligen postat av SaraD90 Visa inlägg
    Hej! Jag är 25 år och bor i Malmö, liten bit ifrån men det får väl räknas som hyfsat nära? Jag väntar en väldigt sprallig pojke med bf 9/8 , det är första barnet och hade också tyckt det vore kul att träffa andra blivande mammor!
    Jo det får nog räknas som nära 😁 kul! Ska på rul på onsdag och jag vill veta kön men sambon sa idag att han inte vill 😕 så vi får se hur det blir!

    Vore ju kul om vi kunde dra ihop en liten fika- eller bebisshoppingdejt
  17. Medlem sedan
    Mar 2015
    #9

    Bf i augusti

    Hej på er
    Tänkte bara hälsa och säga att här är en till som har BF den 28 augusti.
    Jag heter Therese, är 27 år och bor också i Kävlinge. Detta är mitt och min mans (vi gifte oss i fredags) första barn. Just nu är vi i USA på långresa och vi gjorde vårt ultraljud här för ca två veckor sedan och fick reda på att vi väntar en liten tjej.
    Hade varit roligt att lära känna fler i samma situation
    //Therese
  18. 9
    Bf i augusti Hej på er
    Tänkte bara hälsa och säga att här är en till som har BF den 28 augusti.
    Jag heter Therese, är 27 år och bor också i Kävlinge. Detta är mitt och min mans (vi gifte oss i fredags) första barn. Just nu är vi i USA på långresa och vi gjorde vårt ultraljud här för ca två veckor sedan och fick reda på att vi väntar en liten tjej.
    Hade varit roligt att lära känna fler i samma situation
    //Therese
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar