Invasion of the body snatchers
Singelmingel
  1. Medlem sedan
    Aug 1998
    Forumvärd
    #1

    Invasion of the body snatchers

    Det rör sig en varelse i mitt hus som har ytliga likheter med min storeman, men bara på ytan. Den här varelsen lägger sig kl 10 på kvällen och sover till 6, vilket utomjordingarna troligen trodde var vanligt på den här planeten.

    Det oroar mig litet att jag inte har hittat deras puppor ännu, men jag får fortsätta leta...

    Vem som helst kan bli förlåten när de haft fel.
    Det svåra är att bli förlåten för att du har haft rätt!

    Värd hos Allt för Föräldrar
  2. 1
    Invasion of the body snatchers Det rör sig en varelse i mitt hus som har ytliga likheter med min storeman, men bara på ytan. Den här varelsen lägger sig kl 10 på kvällen och sover till 6, vilket utomjordingarna troligen trodde var vanligt på den här planeten.

    Det oroar mig litet att jag inte har hittat deras puppor ännu, men jag får fortsätta leta...
  3. Medlem sedan
    Jul 2009
    #2
    *asg* det är tydligen vanligt på denna planeten... min alien.. han la sig kl 5 och vaknade 14 dagen efter tydligen rätt vanligt på deras planet..
  4. 2
    *asg* det är tydligen vanligt på denna planeten... min alien.. han la sig kl 5 och vaknade 14 dagen efter tydligen rätt vanligt på deras planet..
  5. Medlem sedan
    Aug 1998
    Forumvärd
    #3

    Nja, min kille kommer tillbaka

    Han är uppe litet senare nu och vaknar väl inte förrän framåt 10-tiden eller så. Det är åtminstone inte så att jag möter honom när jag kliver upp för att ta mig till jobbet längre. Alltid något.

    Vem som helst kan bli förlåten när de haft fel.
    Det svåra är att bli förlåten för att du har haft rätt!

    Värd hos Allt för Föräldrar
  6. 3
    Nja, min kille kommer tillbaka Han är uppe litet senare nu och vaknar väl inte förrän framåt 10-tiden eller så. Det är åtminstone inte så att jag möter honom när jag kliver upp för att ta mig till jobbet längre. Alltid något.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar