Jag letade, men visste inte riktigt var jag skulle lägga den här frågan i för kategori... Men jag testar här...

Det är så att jag blev gravid väldigt tidigt in i ett förhållande med en man och då fick jag mängder med "varningar" från andra (bla hans ex) att han inte var en trogen man.... Dum och nykär som man var viftade man bort dom för han var ju "världens snällaste".. Tiden gick och jag märkte sedan att han kollade väääldigt mycket på porr. Historiken var FULL. Varje gång jag inte var hemma hade han varit inne, jag kunde vakna på natten av att han låst in sig på toan och kollade, vet inte hur många gånger när jag bara var och handlade som jag kom hem och "överaskade" honom mitt i allt.. kände att jag inte riktigt räckte till... Och fick sedan svar på det, för fick sedan reda på att han inte var trogen.. Han hade sex med andra, han skrev olämpliga saker till andra, bytte nakenbilder, hade camsex, sa att han skulle sova hos vänner men jag fick senare reda på att det var tjejer han spenderat natten hos m.m
Han fick mig så nere att jag fick kraftiga depressioner, han styrde mig som en docka så jag öppnade till och med upp mitt sparkonto och la tusentals kronor på honom för att han skulle stanna..
När vårat barn fötts fick jag nog. Fick tillbaka kraften och sedan lämnade honom.

Jag hittade en ny som tog in mig och mitt barn med kärlek och som jag idag fortfarande lever lyckligt med och har ett till barn med.

Men efter mitt första barns pappa och min separation så var han jätteledsen och sa att han har insett att han har problem och tänker få hjälp. Vilket han inte skaffade utan var med en rad tjejer under hösten och hittade sedan en till som han också fick barn med väldigt fort. (innan jag och min sambo fick barn)
Men mina vänner kom till mig och sa att mitt ex skrev väldigt sexistiska saker till dem.
Jag varnade honom och sa "tänk dig för nu och gör inte om samma sak som du gjorde mot mig"
Han lovade och mitt barn fäste sig väldigt hårt vid den här nya tjejen och hon tog in mitt barn som sitt eget. Allt funkade jättebra tills de plötsligt gjorde slut.

Det visade sig att han inte hållt sig till en där heller utan varit otrogen på olika sätt igen... Plus länsade henne på pengar med...
Till henne lovade han också att skaffa hjälp för sina problem men efter två månader utan har han nu ett nytt förhållande IGEN.

Jag och hans andra tjej, alltså mammorna till hans barn är båda väldigt oroliga för hans beteende.
Tror ni att det här på något sätt påverkar våra barn?
Nya tjejer hit och dit, porr och han har alltid ett behov av sex?
Jag tror inte det här kommer sluta bra!
Vad gör man??