Hur ser ni ut?
Ordet är fritt
  1. Kerstimärta
    #1

    Hur ser ni ut?

    Vore kul med en bildtråd kring detta.

    Hur känner och uppfattar ni er själva?

    Skit i verkligheten, utgå från er egen känsla av er själva.
  2. 1
    Hur ser ni ut? Vore kul med en bildtråd kring detta.

    Hur känner och uppfattar ni er själva?

    Skit i verkligheten, utgå från er egen känsla av er själva.
  3. Kerstimärta
    #2

    Detta är jag



    En bild jag lever upp till lite idag. Tatueringen kommer senare. Frisyren är (nästan) på plats. Vikten.....hrmpffff.
  4. 2
    Detta är jag

    En bild jag lever upp till lite idag. Tatueringen kommer senare. Frisyren är (nästan) på plats. Vikten.....hrmpffff.
  5. Kerstimärta
    #3
    Ragnar alltså (pappan). Inte Björn (sonen).
  6. 3
    Ragnar alltså (pappan). Inte Björn (sonen).
  7. Medlem sedan
    Aug 1998
    Forumvärd
    #4

    Snyggt skägg

    Jag antar att du har jobbat hårt på det?

    Vem som helst kan bli förlåten när de haft fel.
    Det svåra är att bli förlåten för att du har haft rätt!

    Värd hos Allt för Föräldrar
  8. 4
    Snyggt skägg Jag antar att du har jobbat hårt på det?
  9. Medlem sedan
    Dec 2005
    #5
    Du får kolla där nere

    Ser väl ut som en blandning mellan Ronja rövardotter, Prinsessan Leia och Birgitta Dahl ungefär.

    Trivs förbenat bra med mig själv, fast det handlar mest om kroppens funktion.
  10. 5
    Du får kolla där nere

    Ser väl ut som en blandning mellan Ronja rövardotter, Prinsessan Leia och Birgitta Dahl ungefär.

    Trivs förbenat bra med mig själv, fast det handlar mest om kroppens funktion.
  11. Medlem sedan
    Apr 2008
    #6
  12. Medlem sedan
    Oct 2014
    #7
    hm ingen bild men tänk ganska kort ( 163 cm) med brunt axellångt hår och bruna ögon.
    När jag var ung och hade kort hår så var det ett gäng killar i NY en gång som trodde jag var Isabella Rossellini *asg*! Det får man väl ta som en komplimang
  13. 7
    hm ingen bild men tänk ganska kort ( 163 cm) med brunt axellångt hår och bruna ögon.
    När jag var ung och hade kort hår så var det ett gäng killar i NY en gång som trodde jag var Isabella Rossellini *asg*! Det får man väl ta som en komplimang
  14. Kerstimärta
    #8
    Nå, minus skägget också då!!
  15. 8
    Nå, minus skägget också då!!
  16. Kerstimärta
    #9
    Vad härligt att ha en fungerande kropp!

    Utifrån mina åsikter kring utseende så hoppas jag du har frisyren som Ronja.
  17. 9
    Vad härligt att ha en fungerande kropp!

    Utifrån mina åsikter kring utseende så hoppas jag du har frisyren som Ronja.
  18. Kerstimärta
    #10
    Det var en häftig syn!

    Jag kopierade en bild och bara klistrade in. I avancerat läge.
  19. 10
    Det var en häftig syn!

    Jag kopierade en bild och bara klistrade in. I avancerat läge.
  20. Kerstimärta
    #11
    Jag skulle ha tagit det som en komplimang om de inte menade hur jag pratade.
  21. 11
    Jag skulle ha tagit det som en komplimang om de inte menade hur jag pratade.
  22. Medlem sedan
    Nov 1999
    #12
    Liten (159 cm) och nätt med långt hår med ordentligt självfall. Studsig och glad.
  23. 12
    Liten (159 cm) och nätt med långt hår med ordentligt självfall. Studsig och glad.
  24. Medlem sedan
    Nov 1998
    #13
    Så här ungefär:
    http://obj.fotosidan.se/obj/docpart/...0bdb539814.jpg

    Fast hans outfit är inte min direkt, det är mer munkajacka och windstopper och jeans.

    Fast när jag kutar omkring i skog och mark, känns det annars som om jag var samma 10-åring som förr.
  25. 13
    Så här ungefär:
    http://obj.fotosidan.se/obj/docpart/...0bdb539814.jpg

    Fast hans outfit är inte min direkt, det är mer munkajacka och windstopper och jeans.

    Fast när jag kutar omkring i skog och mark, känns det annars som om jag var samma 10-åring som förr.
  26. Kerstimärta
    #14

    Såhär kanske?

    För att fortsätta TVserietemat som jag hade....
  27. 14
    Såhär kanske? För att fortsätta TVserietemat som jag hade....
  28. Kerstimärta
    #15
    Vad mysigt att kunna känna sig som tio år när man är ute i skogen. Även om du kroppen inte är tio år längre!!
  29. 15
    Vad mysigt att kunna känna sig som tio år när man är ute i skogen. Även om du kroppen inte är tio år längre!!
  30. Medlem sedan
    May 2004
    #16

    Tja typ såhär:

    Same shit different day.
    Hänger här dygnet runt, alla dagar på året.

    Är du en utav idioterna....ja då kan du dra åt helvete.
  31. 16
    Tja typ såhär:
  32. Kerstimärta
    #17
    Känns som om det är jobbigt att känna sig så svullen.

    Märkligt att någon lägger ut ett dylikt kort egentligen, eller ens låter sig fotas så.
  33. 17
    Känns som om det är jobbigt att känna sig så svullen.

    Märkligt att någon lägger ut ett dylikt kort egentligen, eller ens låter sig fotas så.
  34. Medlem sedan
    Jan 2000
    Forumvärd
    #18
    Jag har en bild på mig (4 år gammal men den räknas väl). Annars är jag kort i rocken (161,5 cm) har kortare hår nu (axellång page).
    Jag uppfattar mig som rätt nätt, långt ifrån bildskön men är nöjd ändå. Har ett smittande leende och ögon som glittrar (enligt vänner)
  35. 18
    Jag har en bild på mig (4 år gammal men den räknas väl). Annars är jag kort i rocken (161,5 cm) har kortare hår nu (axellång page).
    Jag uppfattar mig som rätt nätt, långt ifrån bildskön men är nöjd ändå. Har ett smittande leende och ögon som glittrar (enligt vänner)
  36. Medlem sedan
    Jan 2000
    Forumvärd
    #19
    Jättesöt kan jag intyga
  37. 19
    Jättesöt kan jag intyga
  38. Medlem sedan
    Jan 2000
    Forumvärd
    #20
    Jag tycker du prickade rätt bra där, inte bildlik, men utstrålningen stämmer
  39. 20
    Jag tycker du prickade rätt bra där, inte bildlik, men utstrålningen stämmer
Sidan 1 av 3 123 SistaSista
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar