Känns det i magen?
Augustibarn 2015
  1. Medlem sedan
    Feb 2015
    #1

    Känns det i magen?

    Hur är det för er? Känns det något i magen än? Kommer inte ihåg hur tidigt jag kände med förra barnet, men vet att jag kände som fiskyngel i magen ungefär. Denna gången kände jag lite fiskyngel någon gång i vecka 15 kanske, och sedan relativt snabbt efter det mer markanta rörelser. Nu, v 19, känner jag rejält mycket, särskilt om jag "pressar ihop" magen lite - då sätter den lille igång att protestera!
    RUL om en vecka! Längtar!
  2. 1
    Känns det i magen? Hur är det för er? Känns det något i magen än? Kommer inte ihåg hur tidigt jag kände med förra barnet, men vet att jag kände som fiskyngel i magen ungefär. Denna gången kände jag lite fiskyngel någon gång i vecka 15 kanske, och sedan relativt snabbt efter det mer markanta rörelser. Nu, v 19, känner jag rejält mycket, särskilt om jag "pressar ihop" magen lite - då sätter den lille igång att protestera!
    RUL om en vecka! Längtar!
  3. Medlem sedan
    Dec 2014
    #2
    Samma här Började känna små rörelser redan i vecka 14 nu Går in i vecka 19 på tisdag och känner också rejäla rörelser. Särskilt på kvällen när jag ligger i soffan. Och när jag trycker på magen hihi sååå mysigt! Har UL 31/3 längtar också!!! Spännande!
  4. 2
    Samma här Började känna små rörelser redan i vecka 14 nu Går in i vecka 19 på tisdag och känner också rejäla rörelser. Särskilt på kvällen när jag ligger i soffan. Och när jag trycker på magen hihi sååå mysigt! Har UL 31/3 längtar också!!! Spännande!
  5. Medlem sedan
    Nov 2011
    #3
    Ja jag tror att jag kan känna den lilla. Är i v 18. Känns som det bubblar till i nedre delen lite då o då. Vet att med första barnet kände jag rörelserna sent. Typ i v 22.
  6. 3
    Ja jag tror att jag kan känna den lilla. Är i v 18. Känns som det bubblar till i nedre delen lite då o då. Vet att med första barnet kände jag rörelserna sent. Typ i v 22.
  7. Medlem sedan
    Dec 2014
    #4
    Citat Ursprungligen postat av 1abarnet Visa inlägg
    Ja jag tror att jag kan känna den lilla. Är i v 18. Känns som det bubblar till i nedre delen lite då o då. Vet att med första barnet kände jag rörelserna sent. Typ i v 22.
    Jag kände första gången i vecka 15, fast det är första barnet, har sedan haft väldigt mycket rörelse när det gäller fladdrandet! Helt underbar känsla!
    Har känt som någon dov smäll i magen någon gång när jag legat i sängen men kan inte riktigt våga tro att det är bebisen!
    Vi är i vecka 18 nu, 19 på fredag! RUL på tisdag nästa vecka!
    Längtar som aldrig förr, min sambo smeker och pratar med magen, för den finns där nu kan jag säga! Hihi. Mysigt!
  8. 4
    Citat Ursprungligen postat av 1abarnet Visa inlägg
    Ja jag tror att jag kan känna den lilla. Är i v 18. Känns som det bubblar till i nedre delen lite då o då. Vet att med första barnet kände jag rörelserna sent. Typ i v 22.
    Jag kände första gången i vecka 15, fast det är första barnet, har sedan haft väldigt mycket rörelse när det gäller fladdrandet! Helt underbar känsla!
    Har känt som någon dov smäll i magen någon gång när jag legat i sängen men kan inte riktigt våga tro att det är bebisen!
    Vi är i vecka 18 nu, 19 på fredag! RUL på tisdag nästa vecka!
    Längtar som aldrig förr, min sambo smeker och pratar med magen, för den finns där nu kan jag säga! Hihi. Mysigt!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar