Har fått en handläggare på FK
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Apr 2008
    #1

    Har fått en handläggare på FK

    Jag har nämligen sökt vårdbidrag, enligt läkarnas rekommendationer, för att kunna jobba aningen mindre och kunna äta frukost med dottern, så att hon kommer iväg till skolan varje dag. Hittills har jag flexat, men det blir väldigt mycket minusflex.

    nå, denna handläggare skulle ringa mej, klockan 9, den 25: e, det fick jag brev om. Så jag såg till att vara tillgänglig, någonstans där jag kan prata i lugns och ro. Men ingen ringde.

    När jag kom hem letade jag upp brevet igen, hade jag missuppfattat något? Och jo, jag hade inte läst så noggrant. Hon kommer att ringa klockan 9, 25:e maj. Det är till att ha framförhållning
  2. 1
    Har fått en handläggare på FK Jag har nämligen sökt vårdbidrag, enligt läkarnas rekommendationer, för att kunna jobba aningen mindre och kunna äta frukost med dottern, så att hon kommer iväg till skolan varje dag. Hittills har jag flexat, men det blir väldigt mycket minusflex.

    nå, denna handläggare skulle ringa mej, klockan 9, den 25: e, det fick jag brev om. Så jag såg till att vara tillgänglig, någonstans där jag kan prata i lugns och ro. Men ingen ringde.

    När jag kom hem letade jag upp brevet igen, hade jag missuppfattat något? Och jo, jag hade inte läst så noggrant. Hon kommer att ringa klockan 9, 25:e maj. Det är till att ha framförhållning
  3. Salander
    #2
    Ja jösses det var framförhållning det. Hoppas det inte blev än mer minusflex nu.
  4. 2
    Ja jösses det var framförhållning det. Hoppas det inte blev än mer minusflex nu.
  5. Medlem sedan
    Apr 2008
    #3
    Jag slänger i två semesterdagar, så då ordnar sej flexen. Eftersom jag kanske blir av med jobbet, så är ju inte semsterdagarna något att spara på , just :/
  6. 3
    Jag slänger i två semesterdagar, så då ordnar sej flexen. Eftersom jag kanske blir av med jobbet, så är ju inte semsterdagarna något att spara på , just :/
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar