stolt mamma i dag
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Oct 2014
    #1

    stolt mamma i dag

    Problemet med skötsamma sonen har rett upp sig. Eller rättare sagt han har redig ut det och skött det helt själv och ekonomin som han riskerade är helt lugn nu.
    Känns så bra för hans skull och nu med alla detaljer så förstår jag lite mer hur det kunde bli så här.
    slutet gott allting gott !!♡
  2. 1
    stolt mamma i dag Problemet med skötsamma sonen har rett upp sig. Eller rättare sagt han har redig ut det och skött det helt själv och ekonomin som han riskerade är helt lugn nu.
    Känns så bra för hans skull och nu med alla detaljer så förstår jag lite mer hur det kunde bli så här.
    slutet gott allting gott !!♡
  3. Medlem sedan
    Aug 2013
    #2
    Det var ju skönt.
  4. 2
    Det var ju skönt.
  5. Pyssling
    #3
    Vad härligt att det ordnade upp sig!

    Skönt för dig att slippa lägga ut så mycket pengar och säkert skönt för honom att lyckas med att reda ut det på egen hand, det måste göra gott för självkänslan som kanske inte är på topp efter en sån händelse!
  6. 3
    Vad härligt att det ordnade upp sig!

    Skönt för dig att slippa lägga ut så mycket pengar och säkert skönt för honom att lyckas med att reda ut det på egen hand, det måste göra gott för självkänslan som kanske inte är på topp efter en sån händelse!
  7. Salander
    #4
    Vad bra!
  8. 4
    Vad bra!
  9. Medlem sedan
    Oct 2014
    #5
    så skönt och mest för honom. Han mådde så där av att ha ställt till det då det ekonomiska drabbade oss.
  10. 5
    så skönt och mest för honom. Han mådde så där av att ha ställt till det då det ekonomiska drabbade oss.
  11. Kerstimärta
    #6
    Men åh så härligt!

    Då fick han växa trots misstaget! (Eller tack vare det)
  12. 6
    Men åh så härligt!

    Då fick han växa trots misstaget! (Eller tack vare det)
  13. Medlem sedan
    Oct 2014
    #7
    ja så ser jag det just nu och mitt mammahjärta är glatt igen
  14. 7
    ja så ser jag det just nu och mitt mammahjärta är glatt igen
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar