Baby semp 1 eller 2 ???
Bebissnack
  1. Medlem sedan
    Apr 2014
    #1

    Baby semp 1 eller 2 ???

    Hejsan !
    Jag har en dotter på 6 månader nu. Idag ger jag henne baby semp 1 och gröt + smakprover 2 gånger om dagen.
    Men min sambo kom hem med baby semp 2 för nån dag sedan och vet inte om jag ska byta ut 2an mot 1an helt eller bara använda 2an som ett tillskott efter maten.
    Någon som vet ?
  2. 1
    Baby semp 1 eller 2 ??? Hejsan !
    Jag har en dotter på 6 månader nu. Idag ger jag henne baby semp 1 och gröt + smakprover 2 gånger om dagen.
    Men min sambo kom hem med baby semp 2 för nån dag sedan och vet inte om jag ska byta ut 2an mot 1an helt eller bara använda 2an som ett tillskott efter maten.
    Någon som vet ?
  3. Lycka till
    #2
    Babysemp 1 ska ju bara användas upp till 6 månader och de står ju på 2an att det är mer som tillskott. När mina barn varit små har dom fått 2an vid sovstunderna (beror ju på hur ofta dom sover men..) och gröt/smakprover annars.
  4. 2
    Babysemp 1 ska ju bara användas upp till 6 månader och de står ju på 2an att det är mer som tillskott. När mina barn varit små har dom fått 2an vid sovstunderna (beror ju på hur ofta dom sover men..) och gröt/smakprover annars.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar