Familjen annorlundafråga
Ordet är fritt
  1. Kerstimärta
    #1

    Familjen annorlundafråga

    Slog på TVn och då går det programmet nu. Kom in lite mitt i och en familj är på besök hos en tonårspojke med pappa. Det som mest imponerar är flipperspelen där.

    Min undran är vilken relation de har till tonåringen? De verkar alla väldigt känslomässigt bundna till honom.....
  2. 1
    Familjen annorlundafråga Slog på TVn och då går det programmet nu. Kom in lite mitt i och en familj är på besök hos en tonårspojke med pappa. Det som mest imponerar är flipperspelen där.

    Min undran är vilken relation de har till tonåringen? De verkar alla väldigt känslomässigt bundna till honom.....
  3. Kerstimärta
    #2
    Fast nu verkar det som om mamman i familjen är hans riktiga mamma. De verkar träffas inte så ofta.
  4. 2
    Fast nu verkar det som om mamman i familjen är hans riktiga mamma. De verkar träffas inte så ofta.
  5. Medlem sedan
    May 2004
    #3

    En på mitt...

    jobb har 5 fruar och 40 barn, han har svårt att förstå hur vi kan vara så impade av tv-serien familjen annorlunda
    Same shit different day.
    Hänger här dygnet runt, alla dagar på året.

    Är du en utav idioterna....ja då kan du dra åt helvete.
  6. 3
    En på mitt... jobb har 5 fruar och 40 barn, han har svårt att förstå hur vi kan vara så impade av tv-serien familjen annorlunda
  7. Kerstimärta
    #4
    Oj, ja, det var mycket!

    Fast fruarna har ju ett hord var då? Jag menar alltså många barn.
  8. 4
    Oj, ja, det var mycket!

    Fast fruarna har ju ett hord var då? Jag menar alltså många barn.
  9. Medlem sedan
    May 2004
    #5

    He he ja och..

    jag vet inte riktigt hur många som bor ihop här och där. Några av fruarna/barnen bor kvar i hemlandet.
    Same shit different day.
    Hänger här dygnet runt, alla dagar på året.

    Är du en utav idioterna....ja då kan du dra åt helvete.
  10. 5
    He he ja och.. jag vet inte riktigt hur många som bor ihop här och där. Några av fruarna/barnen bor kvar i hemlandet.
  11. Kerstimärta
    #6
    Typ 8 barn per fru?

    Tur han slipper ta ansvaret för detta då....
  12. 6
    Typ 8 barn per fru?

    Tur han slipper ta ansvaret för detta då....
  13. Medlem sedan
    May 2004
    #7

    Mm...

    han säger att han skickar pengar och så men jag vet inte om han verkligen gör det men han är ju i vilket fall som helst inte närvarande.
    Same shit different day.
    Hänger här dygnet runt, alla dagar på året.

    Är du en utav idioterna....ja då kan du dra åt helvete.
  14. 7
    Mm... han säger att han skickar pengar och så men jag vet inte om han verkligen gör det men han är ju i vilket fall som helst inte närvarande.
  15. Kerstimärta
    #8
    Nå, bra med pengar iaf! Eller nåt...
  16. 8
    Nå, bra med pengar iaf! Eller nåt...
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar