Eftersom ändå ingen läser här...
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Aug 2013
    #1

    Eftersom ändå ingen läser här...

    ...en fredagkväll, kan jag ju passa på att bidra med...

    Irriterande beteende, del 4:



    Behöver mer sägas? Ja, kanske då den numera officiella benämningen på ovanstående fenomen - "mobilzombie".
    Vad är en cyniker? En man som vet priset på allt och värdet på ingenting.
    (Oscar Wilde)
  2. 1
    Eftersom ändå ingen läser här... ...en fredagkväll, kan jag ju passa på att bidra med...

    Irriterande beteende, del 4:



    Behöver mer sägas? Ja, kanske då den numera officiella benämningen på ovanstående fenomen - "mobilzombie".
  3. Nalle Blom
    #2
    Men Haqvin, det är inte skärtorsdag förrän nästa vecka
  4. 2
    Men Haqvin, det är inte skärtorsdag förrän nästa vecka
  5. Nalle Blom
    #3
    Jag skojade lite, hoppas det är okej. Jag är inte längre förvånad, när jag möter en mobilzombie.
  6. 3
    Jag skojade lite, hoppas det är okej. Jag är inte längre förvånad, när jag möter en mobilzombie.
  7. Medlem sedan
    Aug 2013
    #4
    Det är förvånande att så många överlever!
  8. 4
    Det är förvånande att så många överlever!
  9. Nalle Blom
    #5
    Ja, det var ju någon som hade hörlurar kopplade till telefon, eller ipod som blev överkörd av tåget, för några år sedan. Hen uppmärksammade inte tåget.
  10. 5
    Ja, det var ju någon som hade hörlurar kopplade till telefon, eller ipod som blev överkörd av tåget, för några år sedan. Hen uppmärksammade inte tåget.
  11. Medlem sedan
    Aug 2013
    #6
    Sorgligt, förstås, men jag förstår inte hur man kan ge sig ut i trafiken och samtidigt stänga av sina sinnesorgan. Rysk roulette är väl en bra beskrivning.
  12. 6
    Sorgligt, förstås, men jag förstår inte hur man kan ge sig ut i trafiken och samtidigt stänga av sina sinnesorgan. Rysk roulette är väl en bra beskrivning.
  13. Nalle Blom
    #7
    Håller med men tyvärr inte helt ovanligt bland barn och ungdomar. Säkert en och annan äldre med.
  14. 7
    Håller med men tyvärr inte helt ovanligt bland barn och ungdomar. Säkert en och annan äldre med.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar