Den tyske andrepiloten...
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Aug 2013
    #1

    Den tyske andrepiloten...

    ...var sjukskriven och gick under behandling, vilket han inte hade talat om för arbetsgivaren, om man skall tro de senaste uppgifterna. Inte helt osannolikt att antidepressiva läkemedel, som har en rad obehagliga biverkningar, kan ha en roll i händelseförloppet. Vare sig det är så eller inte, kommer det dock med all sannolikhet inte att nämnas i medierna.
    Vad är en cyniker? En man som vet priset på allt och värdet på ingenting.
    (Oscar Wilde)
  2. 1
    Den tyske andrepiloten... ...var sjukskriven och gick under behandling, vilket han inte hade talat om för arbetsgivaren, om man skall tro de senaste uppgifterna. Inte helt osannolikt att antidepressiva läkemedel, som har en rad obehagliga biverkningar, kan ha en roll i händelseförloppet. Vare sig det är så eller inte, kommer det dock med all sannolikhet inte att nämnas i medierna.
  3. Nalle Blom
    #2
    Det har förmörkat min dag, idag . Men nu måste jag lämna er, för idag. Mina ögon krånglar.

    God natt, kanske jag kikar in här imorgon.
  4. 2
    Det har förmörkat min dag, idag . Men nu måste jag lämna er, för idag. Mina ögon krånglar.

    God natt, kanske jag kikar in här imorgon.
  5. Medlem sedan
    Mar 2003
    #3
    Så otäckt och sorgligt Man undrar ju varför han var sjukskriven och om de inte borde införa anmälningsplikt för vissa yrkesgrupper (som t.ex piloter som har många människors liv i sina händer)
  6. 3
    Så otäckt och sorgligt Man undrar ju varför han var sjukskriven och om de inte borde införa anmälningsplikt för vissa yrkesgrupper (som t.ex piloter som har många människors liv i sina händer)
  7. Medlem sedan
    Jul 2003
    #4
    Tror nog att det framkommer i medierna så småningom. Det har väl (tyvärr inte av de mest seriösa medierna dock) börjat spekuleras kring hur rättsmedicinska undersökningar av likdelar skulle kunna visa på just psykofarmaka. Bättre om det spekuleras lite mindre och man avvaktar resultat. Tror dock inte att man kommer att undanhålla denna information när den väl finns tillgänglig.
  8. 4
    Tror nog att det framkommer i medierna så småningom. Det har väl (tyvärr inte av de mest seriösa medierna dock) börjat spekuleras kring hur rättsmedicinska undersökningar av likdelar skulle kunna visa på just psykofarmaka. Bättre om det spekuleras lite mindre och man avvaktar resultat. Tror dock inte att man kommer att undanhålla denna information när den väl finns tillgänglig.
  9. Medlem sedan
    Aug 2013
    #5
    Hans beteende kommer att skyllas på hans "sjukdom", oavsett hur mycket psykofarmaka han hade i kroppen. Var så säker.
  10. 5
    Hans beteende kommer att skyllas på hans "sjukdom", oavsett hur mycket psykofarmaka han hade i kroppen. Var så säker.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar