Lördag.
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    May 2001
    #1

    Lördag.

    har hittills idag varit hos en elev nästan två och en halv timmar, fixat blandad lunch, promenerat sådär 20 minuter i duggregn - följde F till en kompis för att komma ut något. Vädret är uselt ! Sitter nu vid mitt skrivbord, jämte en brasa med dagens första kopp te. Har inte någon vidare lust att jobba, men tror att det vore bra om jag kom framåt i planeringen, för på måndag morgon ska jag följa med F till en pedo-gastro-entérologue, och på sjukhuset vet man aldrig hur lång tid saker och ting tar.
  2. 1
    Lördag. har hittills idag varit hos en elev nästan två och en halv timmar, fixat blandad lunch, promenerat sådär 20 minuter i duggregn - följde F till en kompis för att komma ut något. Vädret är uselt ! Sitter nu vid mitt skrivbord, jämte en brasa med dagens första kopp te. Har inte någon vidare lust att jobba, men tror att det vore bra om jag kom framåt i planeringen, för på måndag morgon ska jag följa med F till en pedo-gastro-entérologue, och på sjukhuset vet man aldrig hur lång tid saker och ting tar.
  3. Medlem sedan
    Jan 2004
    #2

    Lördag.

    Låter härligt med en brasa. Ska kanske göra en jag med.
  4. 2
    Lördag. Låter härligt med en brasa. Ska kanske göra en jag med.
  5. Medlem sedan
    Jan 2004
    #3
    Är trött idag efter dotterns sleepover.
  6. 3
    Är trött idag efter dotterns sleepover.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar