Detta kom upp i flödet på min facebook
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Jul 2013
    #1

    Detta kom upp i flödet på min facebook

    http://www.expressen.se/omtalat/mamm...modellen-ar-i/

    Jag tycker mig (tyvärr) se en träningshysteri hos gravida i min omgivning de verkar livrädda att deras platta magar ska förändras. Denna mamma är hon en förebild?
  2. 1
    Detta kom upp i flödet på min facebook http://www.expressen.se/omtalat/mamm...modellen-ar-i/

    Jag tycker mig (tyvärr) se en träningshysteri hos gravida i min omgivning de verkar livrädda att deras platta magar ska förändras. Denna mamma är hon en förebild?
  3. Medlem sedan
    Aug 2013
    #2
    Nej.
  4. 2
    Nej.
  5. Kerstimärta
    #3
    Inget jag sett. Men visst vill man inte bli helt överfet efter barnafödandet.

    Fast vad man vill spelar ju ingen roll!
  6. 3
    Inget jag sett. Men visst vill man inte bli helt överfet efter barnafödandet.

    Fast vad man vill spelar ju ingen roll!
  7. Pyssling
    #4
    Jag tycker väl inte att det är så särskilt sunt att sträva efter att inte se gravid ut alls eller att inget ska synas efter typ två veckor efter förlossningen, men jag tycker nog att det är rätt bra att man inte sväller ut på alla bredder och går upp 30 kg, det är inte heller särskilt sunt. Lagom är bäst, tror jag i alla fall.
  8. 4
    Jag tycker väl inte att det är så särskilt sunt att sträva efter att inte se gravid ut alls eller att inget ska synas efter typ två veckor efter förlossningen, men jag tycker nog att det är rätt bra att man inte sväller ut på alla bredder och går upp 30 kg, det är inte heller särskilt sunt. Lagom är bäst, tror jag i alla fall.
  9. Medlem sedan
    Mar 2003
    #5
    Exakt så! Instämmer till fullo!
  10. 5
    Exakt så! Instämmer till fullo!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar