Kärringjävel
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Jun 2004
    #1

    Kärringjävel

    Vidriga människa (domare/nämndeman i migrationsdomstolar som sprider hatinlägg mot invandrare: http://www.expressen.se/nyheter/doma...prider-rasism/
  2. 1
    Kärringjävel Vidriga människa (domare/nämndeman i migrationsdomstolar som sprider hatinlägg mot invandrare: http://www.expressen.se/nyheter/doma...prider-rasism/
  3. Medlem sedan
    Jan 2000
    Forumvärd
    #2
    Hon får nog ett och annat att förklara för sin arbetsgivare skulle jag tro. Stämmer detta så har hon nog minskat sitt förtroendekapital rejält
  4. 2
    Hon får nog ett och annat att förklara för sin arbetsgivare skulle jag tro. Stämmer detta så har hon nog minskat sitt förtroendekapital rejält
  5. Medlem sedan
    May 2005
    #3
    Finns fler idioter som sitter och är med och dömer i domstolar. De utses av partierna och de gör såvitt jag vet inga särskilda bedömningar om folks lämplighet. Ett system som jag är mycket tveksam till.
  6. 3
    Finns fler idioter som sitter och är med och dömer i domstolar. De utses av partierna och de gör såvitt jag vet inga särskilda bedömningar om folks lämplighet. Ett system som jag är mycket tveksam till.
  7. Medlem sedan
    Jun 2004
    #4
    Ja jag har stött på en och annan nämndeman som knappt kan ta hand om sig själva (man kan ha god man själv och ändå vara nämndeman t ex) Skrämmande.
  8. 4
    Ja jag har stött på en och annan nämndeman som knappt kan ta hand om sig själva (man kan ha god man själv och ändå vara nämndeman t ex) Skrämmande.
  9. Medlem sedan
    Jun 2004
    #5
    Ja, hon måste väl bara avgå. Eller få avsked/förlora sitt uppdrag.
  10. 5
    Ja, hon måste väl bara avgå. Eller få avsked/förlora sitt uppdrag.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar