Sommartider, hej, hej,
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    May 2001
    #1

    Sommartider, hej, hej,

    sommartider, eller något däråt. Ärligt talat har jag själv inte några problem med sommartiden, jag vaknar vid halvsju-tiden vilket är helt ok. Men för döttrarna är det lite knöligare.
    Om en timme har jag och S träff med hennes klassföreståndare, idrottsläraren som är väldigt trevlig mot föräldrar, men inte alltid så trevlig mot eleverna... Han vill prata om S's gymnasieval. Det han kan väl få göra, även om jag tror att vi har mer koll än vad han har. Jag vill dock försäkra mig om att det privata colleget inte krånglar med inskrivningen på de publika gymnasiet. Tar kanske med mig jobb och stannar i collegesamhället, för det känns inte som så stor mening att åka hem för en och en halv timme. Eftermiddag med tre elever igen. Tänkte försöka hinna göra grunden till en soppa, samtidigt som jag lagar något som jag inte vet vad det kan vara till lunch. En tvätt måste jag hinna med också.
    Inget regn och inte särskilt grått heller. Kanske sol alltså.
  2. 1
    Sommartider, hej, hej, sommartider, eller något däråt. Ärligt talat har jag själv inte några problem med sommartiden, jag vaknar vid halvsju-tiden vilket är helt ok. Men för döttrarna är det lite knöligare.
    Om en timme har jag och S träff med hennes klassföreståndare, idrottsläraren som är väldigt trevlig mot föräldrar, men inte alltid så trevlig mot eleverna... Han vill prata om S's gymnasieval. Det han kan väl få göra, även om jag tror att vi har mer koll än vad han har. Jag vill dock försäkra mig om att det privata colleget inte krånglar med inskrivningen på de publika gymnasiet. Tar kanske med mig jobb och stannar i collegesamhället, för det känns inte som så stor mening att åka hem för en och en halv timme. Eftermiddag med tre elever igen. Tänkte försöka hinna göra grunden till en soppa, samtidigt som jag lagar något som jag inte vet vad det kan vara till lunch. En tvätt måste jag hinna med också.
    Inget regn och inte särskilt grått heller. Kanske sol alltså.
  3. Medlem sedan
    Oct 2001
    #2
    April, april, HiB! Har inget roligt skämt att drämma till med, dessvärre! Önskar dig en trevlig dag!
  4. 2
    April, april, HiB! Har inget roligt skämt att drämma till med, dessvärre! Önskar dig en trevlig dag!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar