Viktrapport
Vikt
  1. Medlem sedan
    Jan 2004
    #1

    Viktrapport

    Vikt i morse var 78,9 vilket är stillastående jämfört med för 2 veckor sedan. Det var också mitt mål eftersom jag varit på konferens och på chokladfest. Jag har på 5 veckor (sedan jag började på VV) gått ner 2,6 på hemmavågen och idag på VV-vägningen så visade deras våg -2,9.

    Känns jättebra
    Gud, ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra,
    mod att förändra det jag kan,
    och förstånd att inse skillnaden.
  2. 1
    Viktrapport Vikt i morse var 78,9 vilket är stillastående jämfört med för 2 veckor sedan. Det var också mitt mål eftersom jag varit på konferens och på chokladfest. Jag har på 5 veckor (sedan jag började på VV) gått ner 2,6 på hemmavågen och idag på VV-vägningen så visade deras våg -2,9.

    Känns jättebra
  3. Medlem sedan
    Nov 1999
    #2
    Absolut i rätt riktning. Nu är påsken tack&lov över med all överätning för den här gången. Antar att det blir lättare för dig med pointsräkningen efter konferens, chokladfest och påsk också? Lycka till även fortsättningsvis!

    Själv vägde jag mig i morse och det hade stannat vid 57 blankt, vilket kändes VÄLDIGT bra!
  4. 2
    Absolut i rätt riktning. Nu är påsken tack&lov över med all överätning för den här gången. Antar att det blir lättare för dig med pointsräkningen efter konferens, chokladfest och påsk också? Lycka till även fortsättningsvis!

    Själv vägde jag mig i morse och det hade stannat vid 57 blankt, vilket kändes VÄLDIGT bra!
  5. Medlem sedan
    Jan 2004
    #3
    Ja det blir helt klart lättare nu med helt vanlig vardag
    Wow 57 blankt, vad härligt Grattis
  6. 3
    Ja det blir helt klart lättare nu med helt vanlig vardag
    Wow 57 blankt, vad härligt Grattis
  7. Medlem sedan
    Dec 2002
    #4
    Vad kul att höra! Bra jobbat, grattis!
  8. 4
    Vad kul att höra! Bra jobbat, grattis!
  9. Medlem sedan
    Jan 2004
    #5
    Tack Gick dock inte lika bra nu veckan som var efter påsk så i fredags hade jag ett plus. Men från igår så är jag på banan igen och det känns bra.
  10. 5
    Tack Gick dock inte lika bra nu veckan som var efter påsk så i fredags hade jag ett plus. Men från igår så är jag på banan igen och det känns bra.
  11. Medlem sedan
    Dec 2002
    #6
    Bra att du är på banan igen. Jag tycker fortfarande att du ska räkna Points varje dag. VVs system är ju uppbyggt så att man ska kunna spara och ta guldkant ibland under veckan utan att helt släppa taget.
  12. 6
    Bra att du är på banan igen. Jag tycker fortfarande att du ska räkna Points varje dag. VVs system är ju uppbyggt så att man ska kunna spara och ta guldkant ibland under veckan utan att helt släppa taget.
  13. Medlem sedan
    Jan 2004
    #7
    Jo jag vet att du tycker så
    Men om jag håller mig till mina 26 söndag-fredag så funkar det att inte räkna på lördagar och jag gillar det.

    Spara av de dagliga pointsen får man inte längre göra, om inte alla 26 propointsen går åt så är det ändå förbrukade. Men man har ju veckobonusen att ta till.
  14. 7
    Jo jag vet att du tycker så
    Men om jag håller mig till mina 26 söndag-fredag så funkar det att inte räkna på lördagar och jag gillar det.

    Spara av de dagliga pointsen får man inte längre göra, om inte alla 26 propointsen går åt så är det ändå förbrukade. Men man har ju veckobonusen att ta till.
  15. Medlem sedan
    Dec 2002
    #8
    Javisst, funkar det så fortsätt så!
  16. 8
    Javisst, funkar det så fortsätt så!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar