BIM april 2015 - fler??
Försöker bli med barn
  1. Anonym
    #1

    BIM april 2015 - fler??

    Hej!

    Hittade hit idag. Har två barn sedan tidigare och var nöjd så. Trodde jag! Men nu är både jag och mannen redo för nummer tre... ÄL är ungefär typ just nu. Haft ÄL-flytningar under dagen. Tog ut p-stav för snart 2 veckor sedan så visste inte hur lång tid det skulle ta för kroppen att bli redo, men jag hoppas den är det nu med tanke på ÄL-tecknen.

    Är nyfiken på om det är fler här som är i försöksstadiet och som går och väntar på ett plus så snart som möjligt? Vore kul att följas åt!!
  2. 1
    BIM april 2015 - fler?? Hej!

    Hittade hit idag. Har två barn sedan tidigare och var nöjd så. Trodde jag! Men nu är både jag och mannen redo för nummer tre... ÄL är ungefär typ just nu. Haft ÄL-flytningar under dagen. Tog ut p-stav för snart 2 veckor sedan så visste inte hur lång tid det skulle ta för kroppen att bli redo, men jag hoppas den är det nu med tanke på ÄL-tecknen.

    Är nyfiken på om det är fler här som är i försöksstadiet och som går och väntar på ett plus så snart som möjligt? Vore kul att följas åt!!
  3. Medlem sedan
    Jan 2015
    #2
    Jag väntar! BIM 16/4!
  4. 2
    Jag väntar! BIM 16/4!
  5. Anonym
    #3
    Hej,
    Håller mig anonym än sålänge.
    Jag jag tog mitt sista piller igår och planen är väl att "rensa ur" kroppen innan vi påbörjar försöken!
    Har 2 barn sen innan så detta blir vårt tredje och sista.
    Har varit väldigt osäker på om vi ska köra på en trea,man blir rätt bekväm men nu kör vi! det känns bra
    Lite ringrostig på alla förkortningar...BIM står det för "beräknad icke mens"? Haha��
  6. 3
    Hej,
    Håller mig anonym än sålänge.
    Jag jag tog mitt sista piller igår och planen är väl att "rensa ur" kroppen innan vi påbörjar försöken!
    Har 2 barn sen innan så detta blir vårt tredje och sista.
    Har varit väldigt osäker på om vi ska köra på en trea,man blir rätt bekväm men nu kör vi! det känns bra
    Lite ringrostig på alla förkortningar...BIM står det för "beräknad icke mens"? Haha��
  7. Anonym
    #4
    Menar då att vi väntar 1 månad innan vi försöker...
  8. 4
    Menar då att vi väntar 1 månad innan vi försöker...
  9. Medlem sedan
    Oct 2011
    #5
    Vad kul, har du testat än? Jag ska testa idag! Men har 7 dagar kvar till BIM.
  10. 5
    Vad kul, har du testat än? Jag ska testa idag! Men har 7 dagar kvar till BIM.
  11. Medlem sedan
    Oct 2011
    #6
    Japp, helt rätt angående BIM. Hade själv glömt bort hur man skrev och alla förkortningar, haha.. men lite googlande och läsande så är jag med på kartan igen

    Lycka till!!
  12. 6
    Japp, helt rätt angående BIM. Hade själv glömt bort hur man skrev och alla förkortningar, haha.. men lite googlande och läsande så är jag med på kartan igen

    Lycka till!!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar