Ont efter ÄL ?
Försöker bli med barn
  1. Anonym
    #1

    Ont efter ÄL ?

    Kan man ha ont även efter ÄL ? Jag hade stegring i fredags och efter det sex fredag kväll samt söndag mitt på dagen. Tycker att jag har lite ilningar i dag, men det skulle isf innebära ÄL 4 dgr efter stegring. Nu säger ni nog att bara tiden kan utvisa, men vill ändå gärna ha era teorier; tack !
  2. 1
    Ont efter ÄL ? Kan man ha ont även efter ÄL ? Jag hade stegring i fredags och efter det sex fredag kväll samt söndag mitt på dagen. Tycker att jag har lite ilningar i dag, men det skulle isf innebära ÄL 4 dgr efter stegring. Nu säger ni nog att bara tiden kan utvisa, men vill ändå gärna ha era teorier; tack !
  3. Anonym
    #2
    Undrar samma sak.. hade ÄL för 7 dagar sedan, åtminstone vad jag tror! Dock fortsatte samma onda och de känningar jag har vid ÄL i 5 dagar!! Brukar aldrig vara så.. så jag undrar lite när den där ÄL egentligen var.... hoppas ju såklart att det var befruktning/ägget fäste osv som jag kände senare..
  4. 2
    Undrar samma sak.. hade ÄL för 7 dagar sedan, åtminstone vad jag tror! Dock fortsatte samma onda och de känningar jag har vid ÄL i 5 dagar!! Brukar aldrig vara så.. så jag undrar lite när den där ÄL egentligen var.... hoppas ju såklart att det var befruktning/ägget fäste osv som jag kände senare..
  5. Medlem sedan
    Apr 2015
    #3
    Jag fick glad gubbe på ägglossningsstickan idag trots att jag bara är på dag 15 i cykeln (hade en 40 dagars cykel senast) och har känningar. Kanske bara är så att jag "hittar på" att det känns nu bara för att jag blev så överraskad, men ändå. Har aldrig känt av ägglossningen förut.

    Hoppas det går bra för er!
  6. 3
    Jag fick glad gubbe på ägglossningsstickan idag trots att jag bara är på dag 15 i cykeln (hade en 40 dagars cykel senast) och har känningar. Kanske bara är så att jag "hittar på" att det känns nu bara för att jag blev så överraskad, men ändå. Har aldrig känt av ägglossningen förut.

    Hoppas det går bra för er!
  7. Anonym
    #4
    jag hade som mensvärk från dagen för äl och en vecka framåt och nu är mensen 2 veckor sen
  8. 4
    jag hade som mensvärk från dagen för äl och en vecka framåt och nu är mensen 2 veckor sen
  9. Medlem sedan
    May 2015
    #5
    Hade oxå mensvärk från o till efter äl, plussade runt bim
  10. 5
    Hade oxå mensvärk från o till efter äl, plussade runt bim
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar