Gravid, 40+, Tacksam och GLAD
Decemberbarn 2015
  1. Medlem sedan
    Apr 2015
    #1

    Gravid, 40+, Tacksam och GLAD

    Japp, familjen med 2 tonårstöser och "ny" man väntar tillökning i dec. Var finns ni kvinnor därute i lite liknande fas/situation/ålder??
  2. 1
    Gravid, 40+, Tacksam och GLAD Japp, familjen med 2 tonårstöser och "ny" man väntar tillökning i dec. Var finns ni kvinnor därute i lite liknande fas/situation/ålder??
  3. Medlem sedan
    Jul 2002
    #2
    Grattis :-). Jag är också 40+ ;-). Har 2 barn sen tidigare (13, 10 år i år). Har 2 barn med min sambo (5, 2 år i år). Så det här blir mitt 5:e barn och min sambos 3:e.
  4. 2
    Grattis :-). Jag är också 40+ ;-). Har 2 barn sen tidigare (13, 10 år i år). Har 2 barn med min sambo (5, 2 år i år). Så det här blir mitt 5:e barn och min sambos 3:e.
  5. Medlem sedan
    Apr 2015
    #3

    Gravid, 40+, Tacksam och GLAD

    och Grattis till Er mina fina är 14 resp 16, så en sladdis kan man väl säga är på intåg Vet du med dig något tydligare sammanhang för oss 40+, i det här forumet eller ngt annat. Jag vill inte snöa in på det, männniskor är människor oavsett ålder, men att kunna spegla sig i själva livsfasen är ju välgörande för oss alla, tänker jag Ha en Fin vårdag
  6. 3
    Gravid, 40+, Tacksam och GLAD och Grattis till Er mina fina är 14 resp 16, så en sladdis kan man väl säga är på intåg Vet du med dig något tydligare sammanhang för oss 40+, i det här forumet eller ngt annat. Jag vill inte snöa in på det, männniskor är människor oavsett ålder, men att kunna spegla sig i själva livsfasen är ju välgörande för oss alla, tänker jag Ha en Fin vårdag
  7. Medlem sedan
    Jul 2002
    #4
    Det brukar vara mycket givande att vara här och prata med alla. Alla går ju igenom liknande upplevelser i och med graviditeten. Det tycker jag är det häftiga att diskutera :-). Sen så småningom är det kanske bra att öppna en sluten fb-grupp så kan man följa varandra väldigt nära frams till dagen då det är dags men även efteråt. Vi kommer alltid ha ett gemensamt samtalsämne våra blivande decemberbarn. Rekommenderas varmt iaf att hänga kvar här.
  8. 4
    Det brukar vara mycket givande att vara här och prata med alla. Alla går ju igenom liknande upplevelser i och med graviditeten. Det tycker jag är det häftiga att diskutera :-). Sen så småningom är det kanske bra att öppna en sluten fb-grupp så kan man följa varandra väldigt nära frams till dagen då det är dags men även efteråt. Vi kommer alltid ha ett gemensamt samtalsämne våra blivande decemberbarn. Rekommenderas varmt iaf att hänga kvar här.
  9. Medlem sedan
    Jul 2002
    #5
    Ha en underbar helg :-)
  10. 5
    Ha en underbar helg :-)
  11. Medlem sedan
    May 2015
    #6
    Testade plus för ett tag sen. Jag har börjat smälta att vi ska ha ett barn till men det har tagit några veckor.

    Jag är precis 40, har tre barn tidigare med samma man (flickor födda -03, -04 och -09). Han är även pappa till lilla pyret. Pyret är i högsta grad oplanerad men då vi använt kondom som skydd så kanske man får skylla sig själv. Nåja, nu är vi här och ska ha vårt 4:e barn.
  12. 6
    Testade plus för ett tag sen. Jag har börjat smälta att vi ska ha ett barn till men det har tagit några veckor.

    Jag är precis 40, har tre barn tidigare med samma man (flickor födda -03, -04 och -09). Han är även pappa till lilla pyret. Pyret är i högsta grad oplanerad men då vi använt kondom som skydd så kanske man får skylla sig själv. Nåja, nu är vi här och ska ha vårt 4:e barn.
  13. Medlem sedan
    Jul 2002
    #7
    Grattis :-). Jag är 41 och väntar mitt 5:e barn. Känns så roligt men samtidigt mycket overkligt.
  14. 7
    Grattis :-). Jag är 41 och väntar mitt 5:e barn. Känns så roligt men samtidigt mycket overkligt.
  15. Medlem sedan
    May 2015
    #8
    Jag är 39 år och väntar min första barn. Inte riktigt planerat men känns jätterligt och jag mår superbra.
  16. 8
    Jag är 39 år och väntar min första barn. Inte riktigt planerat men känns jätterligt och jag mår superbra.
  17. Medlem sedan
    Apr 2015
    #9
    Jag är också 39 år och väntar mitt första barn. Efter ett ma och ett mf så hoppas vi att de går vägen denna gången. Inskrivning nu på torsdag, vi gjorde vul i v 8. Man blev lite lugnare av att se ett pickande hjärta.
  18. 9
    Jag är också 39 år och väntar mitt första barn. Efter ett ma och ett mf så hoppas vi att de går vägen denna gången. Inskrivning nu på torsdag, vi gjorde vul i v 8. Man blev lite lugnare av att se ett pickande hjärta.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar