Om jag skulle få kontakt med...
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Aug 2013
    #1

    Om jag skulle få kontakt med...

    ...någon via en dejtingsida, skulle det krävas mycket samtal både via sajten, sms, e-post och liknande kanaler innan det ens kunde bli tal om telefonkontakt eller, än mindre, kontakt IRL. Jag är mycket reserverad. Så nu vet ni det, alla ni som slåss om att få dejta mig.
    Vad är en cyniker? En man som vet priset på allt och värdet på ingenting.
    (Oscar Wilde)
  2. 1
    Om jag skulle få kontakt med... ...någon via en dejtingsida, skulle det krävas mycket samtal både via sajten, sms, e-post och liknande kanaler innan det ens kunde bli tal om telefonkontakt eller, än mindre, kontakt IRL. Jag är mycket reserverad. Så nu vet ni det, alla ni som slåss om att få dejta mig.
  3. Kerstimärta
    #2
    Men folket här har du ju snackat med i flera år!

    Så hamnar du i kontakt via dejtingsajt med ngn härifrån kan du ju plinga på en gång!

    Annars är jag också ganska reserverad. Telefonkontakt är något jag avböjer.
  4. 2
    Men folket här har du ju snackat med i flera år!

    Så hamnar du i kontakt via dejtingsajt med ngn härifrån kan du ju plinga på en gång!

    Annars är jag också ganska reserverad. Telefonkontakt är något jag avböjer.
  5. Medlem sedan
    Nov 1999
    #3
    Telefonkontakt är ju jätteintimt!
  6. 3
    Telefonkontakt är ju jätteintimt!
  7. Salander
    #4
    Ja är nog lite likadan. Oerhört svårfångad
  8. 4
    Ja är nog lite likadan. Oerhört svårfångad
  9. Medlem sedan
    Aug 2013
    #5
    Tja, samtalen här är väl inte personliga på det sättet, så jag vet inte om det skulle hjälpa.
  10. 5
    Tja, samtalen här är väl inte personliga på det sättet, så jag vet inte om det skulle hjälpa.
  11. Medlem sedan
    Aug 2013
    #6
    Ja, absolut.
  12. 6
    Ja, absolut.
  13. Medlem sedan
    Aug 2013
    #7
    Det är väl ingen slump att vi hänger så mycket på AfF.
  14. 7
    Det är väl ingen slump att vi hänger så mycket på AfF.
  15. Medlem sedan
    Jan 2000
    Forumvärd
    #8
    Jag lovar, han är svårflirtad, jag hade hoppas att få träffa denna man någon gång när jag är i hans hemstad, men ack vad jag bedrog mig .
    Men skam den som ger sig. Jag kommer skicka ett mess varje gång jag har tillfälle att stanna kvar en stund till honom, någon gång kanske han nappar och då är det endast på vänskaplig nivå och inget annat.
  16. 8
    Jag lovar, han är svårflirtad, jag hade hoppas att få träffa denna man någon gång när jag är i hans hemstad, men ack vad jag bedrog mig .
    Men skam den som ger sig. Jag kommer skicka ett mess varje gång jag har tillfälle att stanna kvar en stund till honom, någon gång kanske han nappar och då är det endast på vänskaplig nivå och inget annat.
  17. Medlem sedan
    Aug 2013
    #9
    Talking to me...?
  18. 9
    Talking to me...?
  19. Medlem sedan
    Jan 2000
    Forumvärd
    #10
    Ja. Nu har jag inte varit i den hemstad på väldigt länge, inte så att jag har tid över, men det kommer, jag lovar
  20. 10
    Ja. Nu har jag inte varit i den hemstad på väldigt länge, inte så att jag har tid över, men det kommer, jag lovar
  21. Medlem sedan
    May 2004
    #11

    Jag skulle inte alls...

    vara intresserad av ett jävla mailande i all oändlighet. Att träffas inom kort skulle vara kanon för då skulle jag kunna avgöra direkt om det ens var lönt att gå vidare. Det finns så många störda puckon idag som kan vara astrevliga på mail men obehagliga i verkligheten.
    Same shit different day.
    Hänger här dygnet runt, alla dagar på året.

    Är du en utav idioterna....ja då kan du dra åt helvete.
  22. 11
    Jag skulle inte alls... vara intresserad av ett jävla mailande i all oändlighet. Att träffas inom kort skulle vara kanon för då skulle jag kunna avgöra direkt om det ens var lönt att gå vidare. Det finns så många störda puckon idag som kan vara astrevliga på mail men obehagliga i verkligheten.
  23. Medlem sedan
    Aug 2013
    #12
    Men det är väl bra, Sp, då kan man ju fortsätta vara trevliga per mejl i stället.
  24. 12
    Men det är väl bra, Sp, då kan man ju fortsätta vara trevliga per mejl i stället.
  25. Medlem sedan
    Aug 2013
    #13
    Jisses, nu går man ju inte säker i sin egen stad längre.
    Vad är en cyniker? En man som vet priset på allt och värdet på ingenting.
    (Oscar Wilde)
  26. 13
    Jisses, nu går man ju inte säker i sin egen stad längre.
  27. Medlem sedan
    Jan 2000
    Forumvärd
    #14
    Jodå, jag vet inte ditt namn och inte hur du ser ut, så det är lugnt. Men jag kommer ge dig chansen varje gång det finns en möjlighet.
  28. 14
    Jodå, jag vet inte ditt namn och inte hur du ser ut, så det är lugnt. Men jag kommer ge dig chansen varje gång det finns en möjlighet.
  29. Kerstimärta
    #15
    Nå, du vet iaf hur vi tänker i olika intressanta diskussionsämnen!
  30. 15
    Nå, du vet iaf hur vi tänker i olika intressanta diskussionsämnen!
  31. Kerstimärta
    #16
    *gillar*
  32. 16
    *gillar*
  33. Medlem sedan
    Aug 2013
    #17
    Så långt Paulus.
  34. 17
    Så långt Paulus.
  35. Medlem sedan
    Aug 2013
    #18
  36. 18
  37. Medlem sedan
    Jan 2004
    #19
    Mäh vad taskig du är
  38. 19
    Mäh vad taskig du är
  39. Medlem sedan
    Jan 2004
    #20
    Han heter egentligen "Snygg man" och ser ut så här
    https://www.google.se/search?q=snygg...2F%3B500%3B250

    Det var alltså en av de bilder jag fick upp när jag googlade "snygg man"
  40. 20
    Han heter egentligen "Snygg man" och ser ut så här
    https://www.google.se/search?q=snygg...2F%3B500%3B250

    Det var alltså en av de bilder jag fick upp när jag googlade "snygg man"
Sidan 1 av 3 123 SistaSista
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar