fredagsdjupa frågor
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Oct 2014
    #1

    fredagsdjupa frågor

    vad lämnar ni för avtryck i från era liv?
    Av en jobbrelaterad fråga så satt jag och funderade själv över detta.
    vad lämnar ni kvar om eller när ni dör?
    På jobbet?
    Privat?
    Menar inga musikaliska mästerverk eller tunga romaner, men vad finns kvar från er i alla fall de första 10-20 åren efter er död tror ni?
  2. 1
    fredagsdjupa frågor vad lämnar ni för avtryck i från era liv?
    Av en jobbrelaterad fråga så satt jag och funderade själv över detta.
    vad lämnar ni kvar om eller när ni dör?
    På jobbet?
    Privat?
    Menar inga musikaliska mästerverk eller tunga romaner, men vad finns kvar från er i alla fall de första 10-20 åren efter er död tror ni?
  3. Kerstimärta
    #2
    Finns nog inget av vanliga romaner. De som jag älskar.

    Däremot massor med ach från WoW
  4. 2
    Finns nog inget av vanliga romaner. De som jag älskar.

    Däremot massor med ach från WoW
  5. Medlem sedan
    Aug 2013
    #3
    Nothing. Nada.
  6. 3
    Nothing. Nada.
  7. Medlem sedan
    Aug 2011
    #4
    Privat lämnar jag ju i så fall efter mig två fina barn som gör och kommer att göra världen till en ljusare plats, eftersom de är som de är.
    Ekonomiskt lämnar jag inte efter mig just nåt, antar jag. CSN kanske blir ledsna om jag dör inom en snar framtid för där har jag ju lån , men annars går det nog jämnt upp.
    Jag tror också att mina vänner skulle sakna mig ibland, och att jag skulle leva kvar i deras minne. Och i min sambos, förstås, och i mina barns.

    I jobbet...tja, gamla artiklar och reportage i drivor då. Om nån vill läsa . Men jag har inte åstadkommit några stordåd i mitt arbetsliv. Det är heller inget som jag har strävat efter.
  8. 4
    Privat lämnar jag ju i så fall efter mig två fina barn som gör och kommer att göra världen till en ljusare plats, eftersom de är som de är.
    Ekonomiskt lämnar jag inte efter mig just nåt, antar jag. CSN kanske blir ledsna om jag dör inom en snar framtid för där har jag ju lån , men annars går det nog jämnt upp.
    Jag tror också att mina vänner skulle sakna mig ibland, och att jag skulle leva kvar i deras minne. Och i min sambos, förstås, och i mina barns.

    I jobbet...tja, gamla artiklar och reportage i drivor då. Om nån vill läsa . Men jag har inte åstadkommit några stordåd i mitt arbetsliv. Det är heller inget som jag har strävat efter.
  9. Medlem sedan
    May 2004
    #5

    Nej inget...

    jag har aldrig gjort nåt bra eller några avtryck. Jag kommer vara bortglömd i stort sett omedelbart.
    Same shit different day.
    Hänger här dygnet runt, alla dagar på året.

    Är du en utav idioterna....ja då kan du dra åt helvete.
  10. 5
    Nej inget... jag har aldrig gjort nåt bra eller några avtryck. Jag kommer vara bortglömd i stort sett omedelbart.
  11. Medlem sedan
    Nov 2008
    #6
    Mina fina, fina barn. Och förhoppningsvis minnen till min närmsta familj. Inget annat är viktigt att efterlämna för mig, bara det.
  12. 6
    Mina fina, fina barn. Och förhoppningsvis minnen till min närmsta familj. Inget annat är viktigt att efterlämna för mig, bara det.
  13. Medlem sedan
    Aug 2011
    #7
    Nä, jag håller helt med.
    Om mina barn minns mig med glädje och kärlek, då har jag gjort det jag ska och det som är viktigt.
  14. 7
    Nä, jag håller helt med.
    Om mina barn minns mig med glädje och kärlek, då har jag gjort det jag ska och det som är viktigt.
  15. Medlem sedan
    Nov 2008
    #8
    Ja det är möjligt att allt annat kanske är bonus, men faktiskt helt oviktig sådan för mig. Bara min familj betyder allt.
  16. 8
    Ja det är möjligt att allt annat kanske är bonus, men faktiskt helt oviktig sådan för mig. Bara min familj betyder allt.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar