Tack för alla grattis :)
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Jun 2005
    #1

    Tack för alla grattis :)

    Jo det var ju så jag kände att jag inte hade något att säga till om ang min förflyttning i den gamla kommunen.
    Medgång gör vänner, motgång prövar dem.

  2. 1
    Tack för alla grattis :) Jo det var ju så jag kände att jag inte hade något att säga till om ang min förflyttning i den gamla kommunen.
  3. Medlem sedan
    Aug 2011
    #2
    Dessvärre är det nog så inom de flesta kommuner. Du kan nog inte helt välja dina arbetsuppgifter alltid inom någon kommun.

    Men vi får hoppas att du trivs bättre på ditt nya jobb!
  4. 2
    Dessvärre är det nog så inom de flesta kommuner. Du kan nog inte helt välja dina arbetsuppgifter alltid inom någon kommun.

    Men vi får hoppas att du trivs bättre på ditt nya jobb!
  5. Medlem sedan
    Jun 2005
    #3

    Arbetsuppgifterna säger jag nada om

    men vid en förflyttning och där man får frågan vad man helst vill jobba med OCH det finns lediga platser på det stället man vill till så borde de över en sas kanske lyssna?

    Men nåja det är vatten under bron nu.

    Tack och ja det hoppas jag med
    Medgång gör vänner, motgång prövar dem.

  6. 3
    Arbetsuppgifterna säger jag nada om men vid en förflyttning och där man får frågan vad man helst vill jobba med OCH det finns lediga platser på det stället man vill till så borde de över en sas kanske lyssna?

    Men nåja det är vatten under bron nu.

    Tack och ja det hoppas jag med
  7. Medlem sedan
    Aug 2006
    #4
    Nej och inte arbetsställe, kollegor och scheman heller. Har man tur så kan man få det som man vill eftersom det man vill går hand i hand med vad som ses som det bästa för verksamheten, men om man inte har den turen betyder ju inte det att det är en dålig kommun så att säga.

    Men det är ju bra att rådet att söka nytt jobb inte var så dåligt ändå
  8. 4
    Nej och inte arbetsställe, kollegor och scheman heller. Har man tur så kan man få det som man vill eftersom det man vill går hand i hand med vad som ses som det bästa för verksamheten, men om man inte har den turen betyder ju inte det att det är en dålig kommun så att säga.

    Men det är ju bra att rådet att söka nytt jobb inte var så dåligt ändå
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar