Söndag söndag!
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    Feb 2001
    #1

    Söndag söndag!

    Sitter i min cykelmundering redo för avfärd med sambon ut i skogen. Det är stràlande väder men en väldigt frisk vind blàser sà det är inte sà lätt att veta hur mànga lager som skall pà eller av. Det blir varmt inne i skogen men ruggigt ute i àkrarna. I kväll har vi vänner fràn södern som kommer pà middag. Har inte handlat och tänker använda vad som finns i kylskàpet eller frysen. Enda problemet är att deras yngste är allergisk mot i princip allt och jag kommer inte ihàg vad han fàr äta. Fàr fixa en skàl makaroner brevid till honom om min kylskàpstömning inte passar.
    Ha en trevlig söndag!
  2. 1
    Söndag söndag! Sitter i min cykelmundering redo för avfärd med sambon ut i skogen. Det är stràlande väder men en väldigt frisk vind blàser sà det är inte sà lätt att veta hur mànga lager som skall pà eller av. Det blir varmt inne i skogen men ruggigt ute i àkrarna. I kväll har vi vänner fràn södern som kommer pà middag. Har inte handlat och tänker använda vad som finns i kylskàpet eller frysen. Enda problemet är att deras yngste är allergisk mot i princip allt och jag kommer inte ihàg vad han fàr äta. Fàr fixa en skàl makaroner brevid till honom om min kylskàpstömning inte passar.
    Ha en trevlig söndag!
  3. Medlem sedan
    Jan 2004
    #2
    Vad skönt det låter med en cykeltur. Oberäkneligt väder här med. Trodde det skulle börja regna men nu skiner solen.
  4. 2
    Vad skönt det låter med en cykeltur. Oberäkneligt väder här med. Trodde det skulle börja regna men nu skiner solen.
  5. Medlem sedan
    Feb 2001
    #3
    Pust vad jobbigt det var. Trodde aldrig turen skulle ta slut trots att det är samma vända varenda gàng.2 timmar. Fast skogen är fantastisk just nu, marken är blà av de smà skoghycinterna + vitsippor och det fina skira gröna.
    Väntar pà gäster fràn södern, det blir laxpudding, kladdkaka och jordgubbar.
  6. 3
    Pust vad jobbigt det var. Trodde aldrig turen skulle ta slut trots att det är samma vända varenda gàng.2 timmar. Fast skogen är fantastisk just nu, marken är blà av de smà skoghycinterna + vitsippor och det fina skira gröna.
    Väntar pà gäster fràn södern, det blir laxpudding, kladdkaka och jordgubbar.
  7. Medlem sedan
    Jan 2004
    #4
    Vilken god middag. Här fick vi ofestlig korvstroganoff på antingen falukorv eller tofu. Äcklig isglass till efterrätt.
  8. 4
    Vilken god middag. Här fick vi ofestlig korvstroganoff på antingen falukorv eller tofu. Äcklig isglass till efterrätt.
  9. Medlem sedan
    Jan 2004
    #5
    Två timmar cykling är bra!
  10. 5
    Två timmar cykling är bra!
  11. Medlem sedan
    Oct 2001
    #6
    Åh, det låter smarrigt! Och skogen låter magisk!
  12. 6
    Åh, det låter smarrigt! Och skogen låter magisk!
  13. Medlem sedan
    May 2001
    #7
    Men ni åt ju desto bättre i lördags .
  14. 7
    Men ni åt ju desto bättre i lördags .
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar