Folkhögskola!
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Aug 2010
    #1

    Folkhögskola!

    Min son slutar nu till sommaren sin utb på en folkhögskola, min fråga är då om den examen firas så som tex examen efter gymnasiet?
  2. 1
    Folkhögskola! Min son slutar nu till sommaren sin utb på en folkhögskola, min fråga är då om den examen firas så som tex examen efter gymnasiet?
  3. Medlem sedan
    Apr 2008
    #2
    varför inte, fest är kul! Men de som jag känner som gått på folkhögskola har inte gjort det. Ungefr som jag inte känner någon som haft fest för att de gått ut en universitetsutbildning.

    Är det en eftergymnasial utbildning, så att ni haft en fest? Om inte, så tycker en fest är aldrig fel
  4. 2
    varför inte, fest är kul! Men de som jag känner som gått på folkhögskola har inte gjort det. Ungefr som jag inte känner någon som haft fest för att de gått ut en universitetsutbildning.

    Är det en eftergymnasial utbildning, så att ni haft en fest? Om inte, så tycker en fest är aldrig fel
  5. Kerstimärta
    #3
    När jag var klar på universitetet så hade vi i klassen en väldans brakfest. Vi köpte guldringar, åt middag och dansade tills solen gick upp.

    Men, nej, inget firande med föräldrarna iofs.
  6. 3
    När jag var klar på universitetet så hade vi i klassen en väldans brakfest. Vi köpte guldringar, åt middag och dansade tills solen gick upp.

    Men, nej, inget firande med föräldrarna iofs.
  7. Medlem sedan
    Jan 2000
    Forumvärd
    #4
    Jag har varit på många ingenjörskalas (när man blir färdig civilingenjör) och även när folk lämnat andra utbildningar.
    Så visst festar man om när man lämnar en univseritetsutbildning (även med föräldrar inbjudna) även om inte alla göra det
  8. 4
    Jag har varit på många ingenjörskalas (när man blir färdig civilingenjör) och även när folk lämnat andra utbildningar.
    Så visst festar man om när man lämnar en univseritetsutbildning (även med föräldrar inbjudna) även om inte alla göra det
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar