Anmäler mig till skaran!
Decemberbarn 2015
  1. Medlem sedan
    Apr 2015
    #1

    Anmäler mig till skaran!

    Hej!
    Jag vill vara med! Nu var det sju år sedan jag var med i en ankomstgrupp senast, så börjar jag posta inlägg i fel grupper eller skriva baklänges eller bete mig allmänt vimsigt så ber jag er ha överseende med det.
    Jag heter Hanna, är 29 år, väntar mitt tredje barn i december och ser förskräckligt mycket fram emot att lära känna er allihop (om det nu alls har hunnit hitta hit några än).
  2. 1
    Anmäler mig till skaran! Hej!
    Jag vill vara med! Nu var det sju år sedan jag var med i en ankomstgrupp senast, så börjar jag posta inlägg i fel grupper eller skriva baklänges eller bete mig allmänt vimsigt så ber jag er ha överseende med det.
    Jag heter Hanna, är 29 år, väntar mitt tredje barn i december och ser förskräckligt mycket fram emot att lära känna er allihop (om det nu alls har hunnit hitta hit några än).
  3. Medlem sedan
    Apr 2015
    #2
    Hej! Vad roligt med ytterligare en i skaran. Tror de flesta lider av vimsighet här just nu .
    Grattis till ett till barn också
  4. 2
    Hej! Vad roligt med ytterligare en i skaran. Tror de flesta lider av vimsighet här just nu .
    Grattis till ett till barn också
  5. Medlem sedan
    Jul 2002
    #3
    Grattis och välkommen :-). Ska bli mycket roligt att följas åt.
  6. 3
    Grattis och välkommen :-). Ska bli mycket roligt att följas åt.
  7. Medlem sedan
    Aug 2011
    #4
    Riktigt spännande att skriva i en ankomstgrupp igen.
    Vi väntar vårt andra barn i december (tidigare dotter som är född 2012).

  8. 4
    Riktigt spännande att skriva i en ankomstgrupp igen.
    Vi väntar vårt andra barn i december (tidigare dotter som är född 2012).

  9. Medlem sedan
    May 2015
    #5

    Vill vara med

    Hej!

    Här vill jag vara med! 😄
    Äntligen är jag efter 9 år och otaliga ivf - försök gravid med mitt första barn. Beräknat till den 15 December. Vi längtar så och hoppas att det äntligen är vår tur att känna på lyckan som föräldrar.

    Stort grattis till er andra! Vilken fantastisk redan vi har framför oss ❤
  10. 5
    Vill vara med Hej!

    Här vill jag vara med! 😄
    Äntligen är jag efter 9 år och otaliga ivf - försök gravid med mitt första barn. Beräknat till den 15 December. Vi längtar så och hoppas att det äntligen är vår tur att känna på lyckan som föräldrar.

    Stort grattis till er andra! Vilken fantastisk redan vi har framför oss ❤
  11. Medlem sedan
    Apr 2015
    #6
    Hej! Vad roligt, gratulerar.
    Måste kännas underbart efter så lång tid
  12. 6
    Hej! Vad roligt, gratulerar.
    Måste kännas underbart efter så lång tid
  13. Medlem sedan
    May 2015
    #7
    Helt otroligt!

    Jag kan inte förstå att det är sant trots att vi till och med sett bebisen på ultraljud..
  14. 7
    Helt otroligt!

    Jag kan inte förstå att det är sant trots att vi till och med sett bebisen på ultraljud..
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar