I eftermiddag har jag,...
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Aug 2013
    #1

    I eftermiddag har jag,...

    ...för första gången i år, varit ute vid Saltholmen och kollat att havet låg kvar. Det gjorde det. Och solen glittrade också i havet, som den brukar. Två segelbåtar! (Och en Stridsbåt 90.)
    Vad är en cyniker? En man som vet priset på allt och värdet på ingenting.
    (Oscar Wilde)
  2. 1
    I eftermiddag har jag,... ...för första gången i år, varit ute vid Saltholmen och kollat att havet låg kvar. Det gjorde det. Och solen glittrade också i havet, som den brukar. Två segelbåtar! (Och en Stridsbåt 90.)
  3. Medlem sedan
    Jan 2004
    #2
    Vad skönt att havet var på plats Tänk vilken efterlysning det annars hade blivit "hav efterlyses, stort, blått, vått och salt"
    Låter väldigt trevligt det du beskriver
  4. 2
    Vad skönt att havet var på plats Tänk vilken efterlysning det annars hade blivit "hav efterlyses, stort, blått, vått och salt"
    Låter väldigt trevligt det du beskriver
  5. Medlem sedan
    Aug 2013
    #3
    Ja, det hade väl blivit att ringa Putin och kolla var i h-e han hade gjort av det.
  6. 3
    Ja, det hade väl blivit att ringa Putin och kolla var i h-e han hade gjort av det.
  7. Medlem sedan
    Jan 2004
    #4
    Ja precis, han har ju lite yta där han kan gömma det
  8. 4
    Ja precis, han har ju lite yta där han kan gömma det
  9. Medlem sedan
    Aug 2013
    #5
    Tillsammans med alla u-båtar.
  10. 5
    Tillsammans med alla u-båtar.
  11. Medlem sedan
    May 2004
    #6

    Gött...

    du har det bra som har havet så nära dig
    Same shit different day.
    Hänger här dygnet runt, alla dagar på året.

    Är du en utav idioterna....ja då kan du dra åt helvete.
  12. 6
    Gött... du har det bra som har havet så nära dig
  13. Medlem sedan
    Aug 2013
    #7
    Ja, det är väldigt trevligt, men faktum är att det krävs en rejäl stunds buss- eller spårvagnsfärd, innan man är där. Götet är större än man tror, åtminstone geografiskt.
  14. 7
    Ja, det är väldigt trevligt, men faktum är att det krävs en rejäl stunds buss- eller spårvagnsfärd, innan man är där. Götet är större än man tror, åtminstone geografiskt.
  15. Medlem sedan
    Sep 2003
    #8
    Låter jättefint! Själv såg jag bara havet lite snabbt då jag körde över Ä-bron.
  16. 8
    Låter jättefint! Själv såg jag bara havet lite snabbt då jag körde över Ä-bron.
  17. Medlem sedan
    Aug 2013
    #9
    Den vyn går ju, å andra sidan, inte av för hackor. Det gäller bara att inte ägna den för stor uppmärksamhet, för då blir man själv en del av vyn.
  18. 9
    Den vyn går ju, å andra sidan, inte av för hackor. Det gäller bara att inte ägna den för stor uppmärksamhet, för då blir man själv en del av vyn.
  19. Medlem sedan
    Aug 2013
    #10
    Eller vad säger alla ni som bor på fel ställen...?


    Vad är en cyniker? En man som vet priset på allt och värdet på ingenting.
    (Oscar Wilde)
  20. 10
    Eller vad säger alla ni som bor på fel ställen...?


Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar