Tisdag!
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    Feb 2001
    #1

    Tisdag!

    Och solen skiner vidare. Dagens planer är oklara jag skall visst till andra sidan stan hämta en bilreservdel. Storebror har 2 stora tentor sà vi hàller tummanrna för att han har pluggat hàrt.
    Lillebror segar än sà länge framför teven.
    Ha en fin dag!
  2. 1
    Tisdag! Och solen skiner vidare. Dagens planer är oklara jag skall visst till andra sidan stan hämta en bilreservdel. Storebror har 2 stora tentor sà vi hàller tummanrna för att han har pluggat hàrt.
    Lillebror segar än sà länge framför teven.
    Ha en fin dag!
  3. Medlem sedan
    Jan 2004
    #2
    Hoppas det gick bra för storebror.
  4. 2
    Hoppas det gick bra för storebror.
  5. Medlem sedan
    May 2001
    #3
    Är det slut på tentorna nu för storebror ? Jag hoppas det har gått alldeles utmärkt för honom.
    Det är synd att vi inte har tid för några utflykter innan vi återvänder till vårt vardagsliv, för annars kunde vi kanske ha satt två systrar på att skaka lite liv i lillebror ! Hoppas han får ett skönt lov, för avbrott i skolvardagen behövs.
  6. 3
    Är det slut på tentorna nu för storebror ? Jag hoppas det har gått alldeles utmärkt för honom.
    Det är synd att vi inte har tid för några utflykter innan vi återvänder till vårt vardagsliv, för annars kunde vi kanske ha satt två systrar på att skaka lite liv i lillebror ! Hoppas han får ett skönt lov, för avbrott i skolvardagen behövs.
  7. Medlem sedan
    Feb 2001
    #4
    En runda till i maj sen är det slut. Han är trött, väldigt trött..
  8. 4
    En runda till i maj sen är det slut. Han är trött, väldigt trött..
  9. Medlem sedan
    May 2001
    #5
    Förstår att han är trött. Har han hittat något sommarjobb ?
  10. 5
    Förstår att han är trött. Har han hittat något sommarjobb ?
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar