Oinspirerad idag
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    May 2004
    #1

    Oinspirerad idag

    Är totalt oinspirerad idag, jag borde skriva på min C-uppsats men har ingen inspiration alls. Så jag tar och bakar lite istället och funderar på middag ikväll.

    Efter baket ska jag titta på Sofias änglar och släppa fram lite känslor.

    Tips på middag till ikväll?
  2. 1
    Oinspirerad idag Är totalt oinspirerad idag, jag borde skriva på min C-uppsats men har ingen inspiration alls. Så jag tar och bakar lite istället och funderar på middag ikväll.

    Efter baket ska jag titta på Sofias änglar och släppa fram lite känslor.

    Tips på middag till ikväll?
  3. Medlem sedan
    Aug 2011
    #2
    Jag varnar dig för gårdagens avsnitt av Sofias änglar - fy så mycket skräp jag fick i ögonen! Måste vara allt pollen. De rann så jag trodde jag skulle torka ut.

    Hmm, middagstips... Jag ska göra en vegetarisk wok med grönsaker och nudlar och stekt ägg. Nåt annat tips kommer jag inte på just nu. Jo, kanske om du specificerar lite vad du kan tänka dig, åt vilket håll liksom?..
  4. 2
    Jag varnar dig för gårdagens avsnitt av Sofias änglar - fy så mycket skräp jag fick i ögonen! Måste vara allt pollen. De rann så jag trodde jag skulle torka ut.

    Hmm, middagstips... Jag ska göra en vegetarisk wok med grönsaker och nudlar och stekt ägg. Nåt annat tips kommer jag inte på just nu. Jo, kanske om du specificerar lite vad du kan tänka dig, åt vilket håll liksom?..
  5. Medlem sedan
    May 2004
    #3
    Ja, det är mycket pollen nu, oj vad tårarna rann.
  6. 3
    Ja, det är mycket pollen nu, oj vad tårarna rann.
  7. Medlem sedan
    Aug 2011
    #4
  8. 4
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar