Hej torsdag !
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    May 2001
    #1

    Hej torsdag !

    Vi gör oss redo för avfärd. Tror jag. Har inte sett halva familjen ännu, och lillasyster väntar på att få använda min dator i väntan på att alla blir färdiga. Tror att de tror att sandwichar fixar sig själva. Solen skiner, och det verkar mindre blåsigt än igår.
  2. 1
    Hej torsdag ! Vi gör oss redo för avfärd. Tror jag. Har inte sett halva familjen ännu, och lillasyster väntar på att få använda min dator i väntan på att alla blir färdiga. Tror att de tror att sandwichar fixar sig själva. Solen skiner, och det verkar mindre blåsigt än igår.
  3. Medlem sedan
    Feb 2001
    #2
    Hoppas att ni kom hem välbehàllna. Här skiner solen och syrenen blommar. Hàller pà och röjer vinden.
  4. 2
    Hoppas att ni kom hem välbehàllna. Här skiner solen och syrenen blommar. Hàller pà och röjer vinden.
  5. Medlem sedan
    May 2001
    #3
    Hemma ! Sedan tre timmar tillbaka. Tjejerna håller på att göra någon typ av film-collage om det de köpt i London. Sedan tänkte vi titta på en Big Bang Theory, och sedan vill jag läsa i sängen !
    Gubben har lyckats tappa bort en bilnycklar (och mina två gymnasienycklar) och är inte på sitt bästa humör. Fast det är ok i alla fall.
    Vita syrener hos svärmor, och här börjar visst mina lila att blomma. Fick med mig en stor bukett liljekonvaljer hem.
  6. 3
    Hemma ! Sedan tre timmar tillbaka. Tjejerna håller på att göra någon typ av film-collage om det de köpt i London. Sedan tänkte vi titta på en Big Bang Theory, och sedan vill jag läsa i sängen !
    Gubben har lyckats tappa bort en bilnycklar (och mina två gymnasienycklar) och är inte på sitt bästa humör. Fast det är ok i alla fall.
    Vita syrener hos svärmor, och här börjar visst mina lila att blomma. Fick med mig en stor bukett liljekonvaljer hem.
  7. Medlem sedan
    Jan 2004
    #4
    Åh vad härligt med syrener och liljekonvaljer!
  8. 4
    Åh vad härligt med syrener och liljekonvaljer!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar