HURRA!!!!!!
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Apr 2001
    #1

    HURRA!!!!!!

    I morse ringde ortopeden i Malmö och sa "du var ju intresserad av återbudstider" och DÅ blir man klarvaken i vilket läge som helst.

    11 maj hade de fått ett återbud som jag norpade utan omsvep.
    Min mans 50årsfest är den 15:e.
    Men om man har tur kan man gå rätt snabbt igen och ffa, man slipper alla dessa jäkla muppmediciner.
    Inga fler mardrömmar, inga konstiga hallucinationer, inga väggar som börjar luta, inget vingel, ingen kolahjärna.

    Om Jehovas knackar på i dag ligger man risigt till för nu känns det som om det är jesusljus överallt hahaha, åh vad jag är glad!

    Kanontrevlig helg önskar jag er allihop!
    unlearn
  2. 1
    HURRA!!!!!! I morse ringde ortopeden i Malmö och sa "du var ju intresserad av återbudstider" och DÅ blir man klarvaken i vilket läge som helst.

    11 maj hade de fått ett återbud som jag norpade utan omsvep.
    Min mans 50årsfest är den 15:e.
    Men om man har tur kan man gå rätt snabbt igen och ffa, man slipper alla dessa jäkla muppmediciner.
    Inga fler mardrömmar, inga konstiga hallucinationer, inga väggar som börjar luta, inget vingel, ingen kolahjärna.

    Om Jehovas knackar på i dag ligger man risigt till för nu känns det som om det är jesusljus överallt hahaha, åh vad jag är glad!

    Kanontrevlig helg önskar jag er allihop!
  3. Medlem sedan
    Jul 2003
    #2
    Vilka nyheter! Håller tummarna för dig och önskar trevlig helg!
  4. 2
    Vilka nyheter! Håller tummarna för dig och önskar trevlig helg!
  5. Medlem sedan
    Apr 2008
    #3
    Stort Grattis! Det är ju lite tid kvar ändå, men ju fortare dess bättre
  6. 3
    Stort Grattis! Det är ju lite tid kvar ändå, men ju fortare dess bättre
  7. Medlem sedan
    Oct 2014
    #4
    Åh grattis !! Missat exakt vilken operation du ska göra men otroligt skönt att du får det gjort♡♡♡
  8. 4
    Åh grattis !! Missat exakt vilken operation du ska göra men otroligt skönt att du får det gjort♡♡♡
  9. Medlem sedan
    Apr 2000
    #5
    Vilka härliga nyheter! Hoppas allt går toppen och en riktigt trevlig helg till dig också!
  10. 5
    Vilka härliga nyheter! Hoppas allt går toppen och en riktigt trevlig helg till dig också!
  11. Medlem sedan
    Aug 2013
    #6
    Hoppas verkligen det blir bra, Allis.
  12. 6
    Hoppas verkligen det blir bra, Allis.
  13. Medlem sedan
    Jan 2004
    #7
    Grattis
  14. 7
    Grattis
  15. Medlem sedan
    Apr 2001
    #8
    Pervo-diskbråcket som gick från litet och nätt till en urflippad gigant. Det sitter på samma ställe som de flesta problemen med spondyliten. De kanske trivs bra ihop där, vad vet jag. Men nu ska den ena väck och den andra kan glömma att tugga musbett på skelettet för de nya TNF-hämmarna verkar funka.

    Det är så att man vill hjula lite. Mentalt i alla fall haha.
  16. 8
    Pervo-diskbråcket som gick från litet och nätt till en urflippad gigant. Det sitter på samma ställe som de flesta problemen med spondyliten. De kanske trivs bra ihop där, vad vet jag. Men nu ska den ena väck och den andra kan glömma att tugga musbett på skelettet för de nya TNF-hämmarna verkar funka.

    Det är så att man vill hjula lite. Mentalt i alla fall haha.
  17. Medlem sedan
    May 2004
    #9
    Grattis, skönt att du inte behöver vänta så länge i alla fall.
  18. 9
    Grattis, skönt att du inte behöver vänta så länge i alla fall.
  19. Medlem sedan
    Nov 2000
    #10
    Åå, vad härligt!!!
  20. 10
    Åå, vad härligt!!!
  21. Medlem sedan
    Aug 2006
    #11
    Så skönt! 11 maj kan kännas länge det med men det är ju ändå överskådligt. Jag förstår att du är glad!
  22. 11
    Så skönt! 11 maj kan kännas länge det med men det är ju ändå överskådligt. Jag förstår att du är glad!
  23. Medlem sedan
    Aug 1998
    Forumvärd
    #12

    Låter bra

    Då håller jag tummarna för att det verkligen blir så bra också!

    Vem som helst kan bli förlåten när de haft fel.
    Det svåra är att bli förlåten för att du har haft rätt!

    Värd hos Allt för Föräldrar
  24. 12
    Låter bra Då håller jag tummarna för att det verkligen blir så bra också!
  25. ÅJ67 m 3 kidz
    #13
    Underbart !!!! Idag verkar vara en dag när vården briljerar för jag har fått diagnosen mycoplasma efter 3 månader, 6 läkarbesök och oräkneliga Pox och CRP-tester. Jag får MEDICIN och hoppas att helveteshostan snart skall vara ett minne blott.
  26. 13
    Underbart !!!! Idag verkar vara en dag när vården briljerar för jag har fått diagnosen mycoplasma efter 3 månader, 6 läkarbesök och oräkneliga Pox och CRP-tester. Jag får MEDICIN och hoppas att helveteshostan snart skall vara ett minne blott.
  27. Salander
    #14
    Härligt! Önskar dig detsamma!
  28. 14
    Härligt! Önskar dig detsamma!
  29. Medlem sedan
    Aug 2011
    #15
    Härligt!
    Må det bli världshistoriens mest lyckade operation genom alla tider!
  30. 15
    Härligt!
    Må det bli världshistoriens mest lyckade operation genom alla tider!
  31. Medlem sedan
    May 2005
    #16
    Härligt!
  32. 16
    Härligt!
  33. Kerstimärta
    #17
    Oj, grattis!

    Vad skönt att du slipper vänta!
  34. 17
    Oj, grattis!

    Vad skönt att du slipper vänta!
  35. Medlem sedan
    Jul 2003
    #18
    Underbara nyheter!
  36. 18
    Underbara nyheter!
  37. Medlem sedan
    Apr 2001
    #19
    Tack för alla trevliga svar. Jehovas hade inte vägarna förbi så jag är ff inbiten ateist. Puh.
  38. 19
    Tack för alla trevliga svar. Jehovas hade inte vägarna förbi så jag är ff inbiten ateist. Puh.
  39. Medlem sedan
    Nov 1998
    #20
    Det låter ju fantastiskt bra, hoppas att det går vägen med diskbråcket. Kan dom inte rota lite i spondyliten på samma gång?
  40. 20
    Det låter ju fantastiskt bra, hoppas att det går vägen med diskbråcket. Kan dom inte rota lite i spondyliten på samma gång?
Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar