Vad gör ni?
Ordet är fritt
  1. Salander
    #1

    Vad gör ni?

    Är det Let`s Dance som gäller?

    Okej, okej jag ska sluta spamma med trådstarter nu
  2. 1
    Vad gör ni? Är det Let`s Dance som gäller?

    Okej, okej jag ska sluta spamma med trådstarter nu
  3. Medlem sedan
    Apr 2000
    #2
    Haha,inga barn är hemma och jag trodde det betydde att vi skulle slippa let's dance, men icke. Nu tittar sambon, helt frivilligt. Jag undkommer inte helt, men sitter och försöker korrekturläsa litet skolarbeten samtidigt, allt för att slippa ägna mig helhjärtat åt tv:n
  4. 2
    Haha,inga barn är hemma och jag trodde det betydde att vi skulle slippa let's dance, men icke. Nu tittar sambon, helt frivilligt. Jag undkommer inte helt, men sitter och försöker korrekturläsa litet skolarbeten samtidigt, allt för att slippa ägna mig helhjärtat åt tv:n
  5. Salander
    #3
    Hmm du får försöka få sambon på andra tankar
  6. 3
    Hmm du får försöka få sambon på andra tankar
  7. Kerstimärta
    #4
    Mysigt med trådstarter!

    Det är bastu som gäller här.
  8. 4
    Mysigt med trådstarter!

    Det är bastu som gäller här.
  9. Medlem sedan
    May 2004
    #5
    Umgås med maken som varit borta hela veckan.
  10. 5
    Umgås med maken som varit borta hela veckan.
  11. Salander
    #6
    Vad trevligt med bastu. Det saknar jag i detta hus
  12. 6
    Vad trevligt med bastu. Det saknar jag i detta hus
  13. Medlem sedan
    Aug 2013
    #7
    Nej, den smörjan orkar jag inte se. Fredagarna är tråkiga nu, när På spåret och Skavlan har slutat.
  14. 7
    Nej, den smörjan orkar jag inte se. Fredagarna är tråkiga nu, när På spåret och Skavlan har slutat.
  15. Salander
    #8
    Låter trevligt. Maken här vill se Lets Dance och jag kan slippa.
  16. 8
    Låter trevligt. Maken här vill se Lets Dance och jag kan slippa.
  17. Salander
    #9
    Ja, eller hur. Vi har skaffat HBO-Nordic för att få lite mer utbud men maken vill se dansen
  18. 9
    Ja, eller hur. Vi har skaffat HBO-Nordic för att få lite mer utbud men maken vill se dansen
  19. Kerstimärta
    #10
    Jag gillar den så mycket. Och sen bad i badkaret som är stort!!
  20. 10
    Jag gillar den så mycket. Och sen bad i badkaret som är stort!!
  21. Salander
    #11
    Lyckos er. Ha det så mysigt!
  22. 11
    Lyckos er. Ha det så mysigt!
  23. Medlem sedan
    Aug 2013
    #12
    Slippa maken?
  24. 12
    Slippa maken?
  25. Salander
    #13
    Haha syftningsfel kan bli kul ibland. Ja man får tolka det som man vill
  26. 13
    Haha syftningsfel kan bli kul ibland. Ja man får tolka det som man vill
  27. Medlem sedan
    Jul 2003
    #14
    Nope. Har jobbat och tränat och nyss kommit hem. Kramats med barnen, och nu ska maken och jag strax äta lite mat och ta ett glas vin. Men bara ett, för imorgon bitti är det fotbollsmatch för mellankillen, upp vid 07 med andra ord
  28. 14
    Nope. Har jobbat och tränat och nyss kommit hem. Kramats med barnen, och nu ska maken och jag strax äta lite mat och ta ett glas vin. Men bara ett, för imorgon bitti är det fotbollsmatch för mellankillen, upp vid 07 med andra ord
  29. Salander
    #15
    Ohh idrott håller en borta från den farliga alkoholen eller hur är det man säger
  30. 15
    Ohh idrott håller en borta från den farliga alkoholen eller hur är det man säger
  31. Medlem sedan
    Jul 2003
    #16
    *fniss* Jo, även andras idrott uppenbarligen
  32. 16
    *fniss* Jo, även andras idrott uppenbarligen
  33. Medlem sedan
    Aug 2002
    #17
    Surfar, har Lets dance på i bakgrunden. Har varit på fotbollsmatch fram till 20:30 (dottern spelade) så jag är lite frusen och seg.
  34. 17
    Surfar, har Lets dance på i bakgrunden. Har varit på fotbollsmatch fram till 20:30 (dottern spelade) så jag är lite frusen och seg.
  35. Salander
    #18
    Förstår det.Läge för en kopp te och en filt i soffan
  36. 18
    Förstår det.Läge för en kopp te och en filt i soffan
  37. Medlem sedan
    Aug 2011
    #19
    Nja, vi har på det i bakgrunden just nu. Annars har vi tittat på Rederiet, nya säsongen som släpptes på dvd i måndags. Och så har vi druckit San Fransisco-drinkar .
    Och så har jag fått fotvård och pedikyr av min sambo.
  38. 19
    Nja, vi har på det i bakgrunden just nu. Annars har vi tittat på Rederiet, nya säsongen som släpptes på dvd i måndags. Och så har vi druckit San Fransisco-drinkar .
    Och så har jag fått fotvård och pedikyr av min sambo.
  39. Medlem sedan
    Oct 2014
    #20
    väntar på maken som fixar lite. Barnen sover och jag är trött efter en lång dag/ vecka. Men vi ska kika på lite film maken och jag och dricka ett glas vin tänkte jag.
  40. 20
    väntar på maken som fixar lite. Barnen sover och jag är trött efter en lång dag/ vecka. Men vi ska kika på lite film maken och jag och dricka ett glas vin tänkte jag.
Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar