Hur man skriver datum, tja jag...
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    May 2004
    #1

    Hur man skriver datum, tja jag...

    skriver i stort sett alltid 2015-04-26 eller 150426
    Same shit different day.
    Hänger här dygnet runt, alla dagar på året.

    Är du en utav idioterna....ja då kan du dra åt helvete.
  2. 1
    Hur man skriver datum, tja jag... skriver i stort sett alltid 2015-04-26 eller 150426
  3. Medlem sedan
    Aug 2013
    #2
    Vi får väl ha en egen liten diskussion om saken, Sp. Nåväl, den blir kort, eftersom jag också brukar skriva som du gör, utom i privata brev. Då skriver jag oftast 26/4 -15.
  4. 2
    Vi får väl ha en egen liten diskussion om saken, Sp. Nåväl, den blir kort, eftersom jag också brukar skriva som du gör, utom i privata brev. Då skriver jag oftast 26/4 -15.
  5. Medlem sedan
    Jan 2004
    #3
    Jag skriver 26/4-15 om jag skriver under saker (om det inte står angivet hur man ska skriva datumet, då är jag lydig och följer angivelsen) och när jag skriver privat. På jobbet skriver jag sällan datum, men på en blankett som de flesta patienter signerar (lånevillkoren för hjälpmedel) ska vi manuellt skriva in datum och då skriver jag 2015-04-26 för att det inte ska kunna bli några missförstånd.
  6. 3
    Jag skriver 26/4-15 om jag skriver under saker (om det inte står angivet hur man ska skriva datumet, då är jag lydig och följer angivelsen) och när jag skriver privat. På jobbet skriver jag sällan datum, men på en blankett som de flesta patienter signerar (lånevillkoren för hjälpmedel) ska vi manuellt skriva in datum och då skriver jag 2015-04-26 för att det inte ska kunna bli några missförstånd.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar