affar väl ut då
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Oct 2014
    #1

    affar väl ut då

    eftersom det är måndag och serverbyte. Plus att jag har ganska mycket att göra.
    Ska försöka jobba en timme nu när barn har somnat och lugnet infallit sig.
    Helgen kan sammanfattas som trevlig men aningen lite för mycket jobb ( fast som i hus och trädgårdsjobb) för min smak! Men hus, trädgård, tvätt och veckohandling är i alla fall klar. Check.
    Men vi har ätit nässelsoppa och druckit bubbel också och varit på lång vårpromenad med barnen och det var riktigt trevligt. Vitsippsbackarna är helt vita och vi har upptäckt årets första orm....


    Hoppas ni andra haft en skön helg!!
  2. 1
    affar väl ut då eftersom det är måndag och serverbyte. Plus att jag har ganska mycket att göra.
    Ska försöka jobba en timme nu när barn har somnat och lugnet infallit sig.
    Helgen kan sammanfattas som trevlig men aningen lite för mycket jobb ( fast som i hus och trädgårdsjobb) för min smak! Men hus, trädgård, tvätt och veckohandling är i alla fall klar. Check.
    Men vi har ätit nässelsoppa och druckit bubbel också och varit på lång vårpromenad med barnen och det var riktigt trevligt. Vitsippsbackarna är helt vita och vi har upptäckt årets första orm....


    Hoppas ni andra haft en skön helg!!
  3. Medlem sedan
    Jan 2004
    #2
    Ja vi ses väl på andra sidan serverbytet
    Helgen har varit helt ok, men jag längtar redan till nästa
  4. 2
    Ja vi ses väl på andra sidan serverbytet
    Helgen har varit helt ok, men jag längtar redan till nästa
  5. Medlem sedan
    Aug 2013
    #3
    Finns det något liv efter serverbytet?

    Jag tycker att arbetsveckorna skall vara två dagar långa och helgerna fem dagar. Eller förresten, varför inte stryka arbetsveckorna helt.
  6. 3
    Finns det något liv efter serverbytet?

    Jag tycker att arbetsveckorna skall vara två dagar långa och helgerna fem dagar. Eller förresten, varför inte stryka arbetsveckorna helt.
  7. Medlem sedan
    Oct 2014
    #4
    jo nästa helg ska bli trevlig den med hoppas jag, och med mindre fix. men jag har en riktigt kul vecka framför mig innan dess...hoppas jag!

    Trevlig kväll
  8. 4
    jo nästa helg ska bli trevlig den med hoppas jag, och med mindre fix. men jag har en riktigt kul vecka framför mig innan dess...hoppas jag!

    Trevlig kväll
  9. Medlem sedan
    Jan 2004
    #5
    Jag trivs i och för sig på mitt jobb men helgerna går för fort förbi. Jag tycker vi kan införa 8-dagarsvecka, 5 jobbardagar och 3 helgdagar
  10. 5
    Jag trivs i och för sig på mitt jobb men helgerna går för fort förbi. Jag tycker vi kan införa 8-dagarsvecka, 5 jobbardagar och 3 helgdagar
  11. Medlem sedan
    Jan 2004
    #6
    Det samma. Jag ska gå och lägga mig och läsa ett tag nu innan det är sovdags
  12. 6
    Det samma. Jag ska gå och lägga mig och läsa ett tag nu innan det är sovdags
  13. Medlem sedan
    Nov 2000
    #7
    Jag har haft en fantastisk helg! VArit i Linköping och haft säsongsavslutning med hockey-supporter-gänget. Först räkfrossa på restaurang, en massa räkor, gravad lax, inkokt lax, ägg, sallad, potatis, västerbottenpaj, ost och kex. Gick inte hungrig därifrån....... Sen krogrunda, gänget splittrades och några återförenades senare under kvällen. Trevligt att lära känna folket utanför hockeyrinken också. En helg jag kommer leva länge på!

    I morgon ringer klockan skräptidigt, så nu ska jag sova. God natt!
  14. 7
    Jag har haft en fantastisk helg! VArit i Linköping och haft säsongsavslutning med hockey-supporter-gänget. Först räkfrossa på restaurang, en massa räkor, gravad lax, inkokt lax, ägg, sallad, potatis, västerbottenpaj, ost och kex. Gick inte hungrig därifrån....... Sen krogrunda, gänget splittrades och några återförenades senare under kvällen. Trevligt att lära känna folket utanför hockeyrinken också. En helg jag kommer leva länge på!

    I morgon ringer klockan skräptidigt, så nu ska jag sova. God natt!
  15. Medlem sedan
    Nov 1998
    #8
    En formidabel helg. Lördagskvällen urartade till en riktig Norgekväll med en massa Malmö-norrmän på Kulturbolaget med Oslo Faenskap, Vredehammer och Satyricon, som spelade världens operarock i över to timer i ett rasande tempo. Lite av 17-mai-feiring.

    Och under söndagen har jag och dottersonen (2 år) lekt med denna
    http://www.ability-world.com/ekmps/s...bus-3812-p.jpg
    Han ville bara öppna ett paket, och blev arg när hans syster ville att han skulle öppna fler. - Bara ett, sa han. Intelligent boy, ett paket varje gång han kommer till morfar. Och så blir det tid att leka med varje paket.
  16. 8
    En formidabel helg. Lördagskvällen urartade till en riktig Norgekväll med en massa Malmö-norrmän på Kulturbolaget med Oslo Faenskap, Vredehammer och Satyricon, som spelade världens operarock i över to timer i ett rasande tempo. Lite av 17-mai-feiring.

    Och under söndagen har jag och dottersonen (2 år) lekt med denna
    http://www.ability-world.com/ekmps/s...bus-3812-p.jpg
    Han ville bara öppna ett paket, och blev arg när hans syster ville att han skulle öppna fler. - Bara ett, sa han. Intelligent boy, ett paket varje gång han kommer till morfar. Och så blir det tid att leka med varje paket.
  17. Medlem sedan
    Sep 2003
    #9
    Helgen har varit ok. Var på Liseberg både lördag och söndag. Sonen ville åka en ny attraktion så först stod vi 30 min i kö för att komma in, sedan knappt en timme i kö för attraktionen. När sonen nästan var framme ramlade en stor skruv ut under färd och attraktionen stängde. Han var så ledsen. Vi fick gå dit igår igen så han kunde åka Mechanica.
  18. 9
    Helgen har varit ok. Var på Liseberg både lördag och söndag. Sonen ville åka en ny attraktion så först stod vi 30 min i kö för att komma in, sedan knappt en timme i kö för attraktionen. När sonen nästan var framme ramlade en stor skruv ut under färd och attraktionen stängde. Han var så ledsen. Vi fick gå dit igår igen så han kunde åka Mechanica.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar