VInkar måndag,
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    May 2001
    #1

    VInkar måndag,

    innan de börjar vimsa med sajten !
  2. 1
    VInkar måndag, innan de börjar vimsa med sajten !
  3. Medlem sedan
    May 2001
    #2
    Nu skiner solen, och jag har precis fått i mig lunch... Eftersom jag kom igång så sent med dagens jobb, har allt blivit förskjutet. Nu har jag bara drygt en timme på mig att få så mycket gjort som möjligt, för sedan kommer F hem, S ska hämtas och jag har tänkt att göra spenatsoppa och fruktsallad till kvällsmat.
  4. 2
    Nu skiner solen, och jag har precis fått i mig lunch... Eftersom jag kom igång så sent med dagens jobb, har allt blivit förskjutet. Nu har jag bara drygt en timme på mig att få så mycket gjort som möjligt, för sedan kommer F hem, S ska hämtas och jag har tänkt att göra spenatsoppa och fruktsallad till kvällsmat.
  5. Medlem sedan
    Jan 2004
    #3
    Hoppas du hann med allt.

    Här fick vi det sorgliga beskedet att vår pianolärare ska sluta efter sommaren. Måste leta ny lärare. Trist då mina gillar henne.
  6. 3
    Hoppas du hann med allt.

    Här fick vi det sorgliga beskedet att vår pianolärare ska sluta efter sommaren. Måste leta ny lärare. Trist då mina gillar henne.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar