Fler plus??
Januaribarn 2016
  1. Medlem sedan
    Oct 2011
    #1

    Fler plus??

    Är det några fler som väntar bebis januari 2016?! Borde snart dyka upp några här tycker jag..
  2. 1
    Fler plus?? Är det några fler som väntar bebis januari 2016?! Borde snart dyka upp några här tycker jag..
  3. Medlem sedan
    May 2015
    #2
    Hej!
    Jag plussade 25 april.
    Beräknad födsel är 5 januari
    Jag och min sambo var helt säkra på att det skulle ta ett tag för oss att bli gravida, men det tog sej efter 2 ggr. Lite små chockad fortfarande, men glada
  4. 2
    Hej!
    Jag plussade 25 april.
    Beräknad födsel är 5 januari
    Jag och min sambo var helt säkra på att det skulle ta ett tag för oss att bli gravida, men det tog sej efter 2 ggr. Lite små chockad fortfarande, men glada
  5. Medlem sedan
    May 2015
    #3
    Grattis föresten till plusset!!
  6. 3
    Grattis föresten till plusset!!
  7. Medlem sedan
    Jan 2015
    #4
    Grattis till er! Jag plussade imorse, fick MA i februari i v12 så nu på min andra menscykel efter det så väntar jag ett knyte igen.. Är så lycklig..
  8. 4
    Grattis till er! Jag plussade imorse, fick MA i februari i v12 så nu på min andra menscykel efter det så väntar jag ett knyte igen.. Är så lycklig..
  9. Medlem sedan
    May 2015
    #5
    Grattis Mimmlan!
    Hur känner ni er?
    Har ni några symptom ännu?
  10. 5
    Grattis Mimmlan!
    Hur känner ni er?
    Har ni några symptom ännu?
  11. Medlem sedan
    Jan 2015
    #6
    Tack Nej, inte än.. Enligt uträkning från sista mensen är jag i v 4+2 men jag vet när jag hade ägglossning så är inte ens i v 4 än! Jag hoppas för övrigt att jag slipper symtom och bara blir tjock och fet i lugn och ro.. hehe.. Ni andra?? Några symtom
  12. 6
    Tack Nej, inte än.. Enligt uträkning från sista mensen är jag i v 4+2 men jag vet när jag hade ägglossning så är inte ens i v 4 än! Jag hoppas för övrigt att jag slipper symtom och bara blir tjock och fet i lugn och ro.. hehe.. Ni andra?? Några symtom
  13. Medlem sedan
    May 2015
    #7
    Haha jag önskar detsamma :P
    Jag har bara ömma bröst precis som jag brukar ha några dagar innan mens, men inget annat.
    Jag är i vecka 5+0.
  14. 7
    Haha jag önskar detsamma :P
    Jag har bara ömma bröst precis som jag brukar ha några dagar innan mens, men inget annat.
    Jag är i vecka 5+0.
  15. Medlem sedan
    May 2015
    #8
    Jag plussade 4/5 och är helt överlycklig! Har dock bara ont i brösten är i vecka 5
  16. 8
    Jag plussade 4/5 och är helt överlycklig! Har dock bara ont i brösten är i vecka 5
  17. Medlem sedan
    Jan 2015
    #9
    Grattis! Då fick vi plus samma dag =D
  18. 9
    Grattis! Då fick vi plus samma dag =D
  19. Medlem sedan
    May 2015
    #10
    Grattis till plusset Tusseh!!
  20. 10
    Grattis till plusset Tusseh!!
  21. Medlem sedan
    May 2015
    #11
    Finns de någon facebook sida för januaribebisar?
  22. 11
    Finns de någon facebook sida för januaribebisar?
  23. Medlem sedan
    Oct 2011
    #12
    Grattis alla! Det var tomt här länge och nu plötsligt massa inlägg, vad glad jag blir

    Jag är i vecka 5+5 eller 5+6, vet inte riktigt. Enda jag känt av är ont i brösten, spända och ömma.. gissar att illamåendet börjar om en vecka.. för mig har det alltid kommit vecka 7-10..
  24. 12
    Grattis alla! Det var tomt här länge och nu plötsligt massa inlägg, vad glad jag blir

    Jag är i vecka 5+5 eller 5+6, vet inte riktigt. Enda jag känt av är ont i brösten, spända och ömma.. gissar att illamåendet börjar om en vecka.. för mig har det alltid kommit vecka 7-10..
  25. Medlem sedan
    Oct 2011
    #13
    Jag plussade 24 april
  26. 13
    Jag plussade 24 april
  27. Medlem sedan
    May 2015
    #14
    Jag plussade i fredags 8 maj första gången för oss och allt känns väldigt omtumlande eftersom vi sa i mitten av april; nja, men vi slutar skydda oss och så får vi se vad som händer. Tjoff sa det!
  28. 14
    Jag plussade i fredags 8 maj första gången för oss och allt känns väldigt omtumlande eftersom vi sa i mitten av april; nja, men vi slutar skydda oss och så får vi se vad som händer. Tjoff sa det!
  29. Trollet81
    #15
    Hej hopp! Jag har plussat svagt idag. Beräknad mens idag!
  30. 15
    Hej hopp! Jag har plussat svagt idag. Beräknad mens idag!
  31. Medlem sedan
    May 2015
    #16
    Grattis till er som plussat!!
    Jag har varit väldigt trött dom senaste dagarna och har även haft jätte och då menar jag jätte rikliga flytningar (för att vara jag och vad jag är van vid) någon som vet om det är normalt? Är i vecka 6 5+6.
  32. 16
    Grattis till er som plussat!!
    Jag har varit väldigt trött dom senaste dagarna och har även haft jätte och då menar jag jätte rikliga flytningar (för att vara jag och vad jag är van vid) någon som vet om det är normalt? Är i vecka 6 5+6.
  33. Medlem sedan
    May 2015
    #17
    En till här! Plussade igår med Cb digital men har supersvaga plus fortfarande... Lite smånojig men hoppas det blir något
  34. 17
    En till här! Plussade igår med Cb digital men har supersvaga plus fortfarande... Lite smånojig men hoppas det blir något
  35. Medlem sedan
    May 2015
    #18
    Grattis allihop! Hur mår ni? Några symptom ännu? Själv mår jag lite illa ibland, ont i brösten och humörsvängningarna kommer och går.
  36. 18
    Grattis allihop! Hur mår ni? Några symptom ännu? Själv mår jag lite illa ibland, ont i brösten och humörsvängningarna kommer och går.
  37. Medlem sedan
    May 2015
    #19
    Citat Ursprungligen postat av EmmaFrank Visa inlägg
    Grattis allihop! Hur mår ni? Några symptom ännu? Själv mår jag lite illa ibland, ont i brösten och humörsvängningarna kommer och går.

    Jag har ganska mycket molvärk, men annars mår jag toppen
  38. 19
    Citat Ursprungligen postat av EmmaFrank Visa inlägg
    Grattis allihop! Hur mår ni? Några symptom ännu? Själv mår jag lite illa ibland, ont i brösten och humörsvängningarna kommer och går.

    Jag har ganska mycket molvärk, men annars mår jag toppen
  39. Medlem sedan
    May 2015
    #20
    Hej allihopa. Helt ny här på aff men jag ser ju att det finns massor med intressanta trådar och diskussioner att följa.

    Jag är nu gravid i vecka 8. BF är den 3 januari. Som förstföderska kommer man ju vara med om en hel del saker man aldrig upplevt förr och jag har redan upptäckt att det är så mycket man inte vet om. Ska bli en sån spännande resa
  40. 20
    Hej allihopa. Helt ny här på aff men jag ser ju att det finns massor med intressanta trådar och diskussioner att följa.

    Jag är nu gravid i vecka 8. BF är den 3 januari. Som förstföderska kommer man ju vara med om en hel del saker man aldrig upplevt förr och jag har redan upptäckt att det är så mycket man inte vet om. Ska bli en sån spännande resa
Sidan 1 av 3 123 SistaSista
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar