Bloggar ett litet hurra!
Ordet är fritt
  1. Salander
    #1

    Bloggar ett litet hurra!

    för årets händelserikaste vecka. Sagt upp mig som chef , köpt ett nytt hus och fått ut det nuvarande på Hemnet.

    Nu kan jag tänka mig en helt vanlig vecka nästa vecka
  2. 1
    Bloggar ett litet hurra! för årets händelserikaste vecka. Sagt upp mig som chef , köpt ett nytt hus och fått ut det nuvarande på Hemnet.

    Nu kan jag tänka mig en helt vanlig vecka nästa vecka
  3. Medlem sedan
    Oct 2014
    #2
    Oj grattis och lycka till. Hittat nytt jobb eller vad ska du göra?
  4. 2
    Oj grattis och lycka till. Hittat nytt jobb eller vad ska du göra?
  5. Salander
    #3
    Tack! Nej jag har inte hittat nytt jobb. Det är flera skäl till att jag väljer såhär. Jag flyttar senast augusti, plus att jag blivit sjukskriven en period för stress och att verksamheten nu ska in i en ny fas där det behövs ett inspirerande ledarskap så kände jag att jag skulle kliva av nu. Jag är ju mentalt på väg någon annanstans.
  6. 3
    Tack! Nej jag har inte hittat nytt jobb. Det är flera skäl till att jag väljer såhär. Jag flyttar senast augusti, plus att jag blivit sjukskriven en period för stress och att verksamheten nu ska in i en ny fas där det behövs ett inspirerande ledarskap så kände jag att jag skulle kliva av nu. Jag är ju mentalt på väg någon annanstans.
  7. Medlem sedan
    Oct 2014
    #4
    Klokt. Var rädd om dig! Som sjuksköterska tror jag inte du behöver gå utan jobb....
    Kram
  8. 4
    Klokt. Var rädd om dig! Som sjuksköterska tror jag inte du behöver gå utan jobb....
    Kram
  9. Medlem sedan
    Apr 2000
    #5
    Fantastiskt roligt med huset, nu vänder det hoppas jag. För övrigt är jag också helt för vanliga veckor...
  10. 5
    Fantastiskt roligt med huset, nu vänder det hoppas jag. För övrigt är jag också helt för vanliga veckor...
  11. Salander
    #6
    Nehej inte direkt. Mer en fråga om vart jag vill nu. Ingen som gråter om det dyker upp ett par händer till i juni eller så
  12. 6
    Nehej inte direkt. Mer en fråga om vart jag vill nu. Ingen som gråter om det dyker upp ett par händer till i juni eller så
  13. Salander
    #7
    Ja. När kommer de veckorna egentligen ? *längtar*
  14. 7
    Ja. När kommer de veckorna egentligen ? *längtar*
  15. Medlem sedan
    Aug 2013
    #8
    Inga dåliga omvälvningar! Hoppas allt landar väl för dig och er.
  16. 8
    Inga dåliga omvälvningar! Hoppas allt landar väl för dig och er.
  17. Salander
    #9
    Ja vi får hoppas det!
  18. 9
    Ja vi får hoppas det!
  19. Medlem sedan
    Jul 2003
    #10
    Stort grattis! Måste kännas som en seger och en nystart, nu är ni på väg någonstans bättre
  20. 10
    Stort grattis! Måste kännas som en seger och en nystart, nu är ni på väg någonstans bättre
  21. Salander
    #11
    Precis så känns det!
  22. 11
    Precis så känns det!
  23. Medlem sedan
    Jan 2004
    #12
    Wow spännande saker som händer Lycka till med allt
  24. 12
    Wow spännande saker som händer Lycka till med allt
  25. Salander
    #13
    Tack, nu vill vi mest ha en vilopaus men det dröjer väl ett tag
  26. 13
    Tack, nu vill vi mest ha en vilopaus men det dröjer väl ett tag
  27. Medlem sedan
    Nov 1998
    #14
    Är du ochefad nu eller ska du bli nychef nånannanstans?
    Är det nya huset bättre än det gamla, tror du? Jag saknar mitt gamla hus t ex. Det värsta är att när jag drömmer så är jag i det gamla.
    Hoppas att du slipper det.
    Så hurra för dig, alltså!
  28. 14
    Är du ochefad nu eller ska du bli nychef nånannanstans?
    Är det nya huset bättre än det gamla, tror du? Jag saknar mitt gamla hus t ex. Det värsta är att när jag drömmer så är jag i det gamla.
    Hoppas att du slipper det.
    Så hurra för dig, alltså!
  29. Medlem sedan
    May 2004
    #15

    Ojjj jäklars....

    här händer det grejer, stort grattis eller nåt
    Same shit different day.
    Hänger här dygnet runt, alla dagar på året.

    Är du en utav idioterna....ja då kan du dra åt helvete.
  30. 15
    Ojjj jäklars.... här händer det grejer, stort grattis eller nåt
  31. Salander
    #16
    Jag flyttar för att mina barn ska få bättre skola så ja jag kommer att sakna huset jag lämnar. Är helt ochefad nu och kommer vara det ett tag tror jag. Vi får se hur det blir. Är rätt vilsamt att vara anställd men tråkigt i längden.
  32. 16
    Jag flyttar för att mina barn ska få bättre skola så ja jag kommer att sakna huset jag lämnar. Är helt ochefad nu och kommer vara det ett tag tror jag. Vi får se hur det blir. Är rätt vilsamt att vara anställd men tråkigt i längden.
  33. Salander
    #17
    Ja man hänger knappt med själv. Tack!
  34. 17
    Ja man hänger knappt med själv. Tack!
  35. Kerstimärta
    #18
    Gaaaah!!

    Vad härligt!
  36. 18
    Gaaaah!!

    Vad härligt!
  37. Salander
    #19
  38. 19
  39. ÅJ67 m 3 kidz
    #20
    Härligt med en fräsch start på så många områden, ta hand om dig själv också.
  40. 20
    Härligt med en fräsch start på så många områden, ta hand om dig själv också.
Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar