Lördag.
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    May 2001
    #1

    Lördag.

    och jag hoppas att alla "viftare" är hemkomna, och att ni har det trevligt !
    Här är det definitivt grått. och vare sig jag eller F känner oss på strålande humör. Vi får väl se om det blir bättre. Jag har i alla fall gjort en tårta, som ska avsmakas i eftermiddag tillsammans med en av gubbens kollegor. Innan dess ska jag och F (och gissningsvis S) ta oss till Decathlon, för hon behöver shorts till en dansuppvisning. Tyvärr kunde vi inte åka på förmiddagen, för nu är hon hos sjukgymnasten.
  2. 1
    Lördag. och jag hoppas att alla "viftare" är hemkomna, och att ni har det trevligt !
    Här är det definitivt grått. och vare sig jag eller F känner oss på strålande humör. Vi får väl se om det blir bättre. Jag har i alla fall gjort en tårta, som ska avsmakas i eftermiddag tillsammans med en av gubbens kollegor. Innan dess ska jag och F (och gissningsvis S) ta oss till Decathlon, för hon behöver shorts till en dansuppvisning. Tyvärr kunde vi inte åka på förmiddagen, för nu är hon hos sjukgymnasten.
  3. Medlem sedan
    Oct 2001
    #2
    Hemma. Grått som attan är det här. Trist och blött. Vi hoppas på mindre regn nästa vecka då vi har vår andra lovvecka.
  4. 2
    Hemma. Grått som attan är det här. Trist och blött. Vi hoppas på mindre regn nästa vecka då vi har vår andra lovvecka.
  5. Medlem sedan
    May 2001
    #3
    Åh, tänk att ni har en veckas lov kvar ! Men det är lite orättvist för er i år, eftersom både 1:a och 8:e maj infaller under lovet.
    Fortsatt grått här, men å andra sidan hade vi ett vackert lov !
    Och välkommen hem, gråheten till trots !
  6. 3
    Åh, tänk att ni har en veckas lov kvar ! Men det är lite orättvist för er i år, eftersom både 1:a och 8:e maj infaller under lovet.
    Fortsatt grått här, men å andra sidan hade vi ett vackert lov !
    Och välkommen hem, gråheten till trots !
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar