Blödning vid ÄL ?
Försöker bli med barn
  1. Anonym
    #1

    Blödning vid ÄL ?

    Brukar jag aldrig ha eller så är det så att man inte alltid märker det ? Det verkar som min ÄL kommer 2 dgr tidigare än beräknat varenda månad. Så vi hade isf sex exakt när min ÄL var. Kan det vara så att det blev en blödning pga sex eller den blödning som ibland kan inträffa när ägget släpper ?
  2. 1
    Blödning vid ÄL ? Brukar jag aldrig ha eller så är det så att man inte alltid märker det ? Det verkar som min ÄL kommer 2 dgr tidigare än beräknat varenda månad. Så vi hade isf sex exakt när min ÄL var. Kan det vara så att det blev en blödning pga sex eller den blödning som ibland kan inträffa när ägget släpper ?
  3. Medlem sedan
    Apr 2015
    #2
    Jag har hört att ibland kan det även bli en liten blödning när ägget fäster sig i livmoderväggen? Och även allmänt vid ÄL.
  4. 2
    Jag har hört att ibland kan det även bli en liten blödning när ägget fäster sig i livmoderväggen? Och även allmänt vid ÄL.
  5. Anonym
    #3
    Jo, det kan det bli när ägget fäster, men min ÄL var jo precis då så det var inte det. Kanske en blödning som kan vara vid ÄL. Även om det inte är vanligt vad jag har förstått !
  6. 3
    Jo, det kan det bli när ägget fäster, men min ÄL var jo precis då så det var inte det. Kanske en blödning som kan vara vid ÄL. Även om det inte är vanligt vad jag har förstått !
  7. Bimsig
    #4
    I denna del av sajten har jag hittat en hel del artiklar som är intressanta och som ökar min förståelse för ägglossning etc.: http://www.alltforforaldrar.se/kul/a...skalender/visa
  8. 4
    I denna del av sajten har jag hittat en hel del artiklar som är intressanta och som ökar min förståelse för ägglossning etc.: http://www.alltforforaldrar.se/kul/a...skalender/visa
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar