Plockarframfrukosttisdagsvinka r,
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    May 2001
    #1

    Plockarframfrukosttisdagsvinka r,

    hej !
    Det regnade så mycket igår att gubben åkte med grannen hem, och nu har han redan åkt med samma granne till jobbet. Här måste jag få fart på morgonsysslorna, och när barnen har kommit iväg till skolan, sätta igång tisdagsförmiddagsneuronerna. Fyra timmar med förhör i eftermiddag, hemma vid sju, och då vete sjutton vad som finns i skåpen som kan omvandlas till kvällsmat.
    Jag anar faktiskt en bit blå himmel !
  2. 1
    Plockarframfrukosttisdagsvinka r, hej !
    Det regnade så mycket igår att gubben åkte med grannen hem, och nu har han redan åkt med samma granne till jobbet. Här måste jag få fart på morgonsysslorna, och när barnen har kommit iväg till skolan, sätta igång tisdagsförmiddagsneuronerna. Fyra timmar med förhör i eftermiddag, hemma vid sju, och då vete sjutton vad som finns i skåpen som kan omvandlas till kvällsmat.
    Jag anar faktiskt en bit blå himmel !
  3. Medlem sedan
    Jan 2003
    #2
    Här blåser det halv storm nu efter en åsknatt med hällande regn. Två barn av tre iväg och sistan äter frukost. Ska veckohandla efter lång arbetsdag.
  4. 2
    Här blåser det halv storm nu efter en åsknatt med hällande regn. Två barn av tre iväg och sistan äter frukost. Ska veckohandla efter lång arbetsdag.
  5. Medlem sedan
    May 2001
    #3
    Eftersom vi har solsken, kommer det nog till er också så småningom !
    Veckohandla är urtrist, så det gör jag visst mer och mer sällan. Gubben kan "småhandla" när lillasyster är på konståkning på onsdagskvällar, och så använder jag Drive, fast nu var det visst ett par veckor sedan, så det börjar väl bli dags igen...
    Hoppas din långa arbetsdag var intressant och därmed gick fort !
  6. 3
    Eftersom vi har solsken, kommer det nog till er också så småningom !
    Veckohandla är urtrist, så det gör jag visst mer och mer sällan. Gubben kan "småhandla" när lillasyster är på konståkning på onsdagskvällar, och så använder jag Drive, fast nu var det visst ett par veckor sedan, så det börjar väl bli dags igen...
    Hoppas din långa arbetsdag var intressant och därmed gick fort !
  7. Medlem sedan
    Feb 2001
    #4
    Här är det gràtt. Skall nog till fabriken i em med lite ärenden. En kille i skolan och en instängd i sitt rum med sina juridikböcker.
    Ha en fin dag!
  8. 4
    Här är det gràtt. Skall nog till fabriken i em med lite ärenden. En kille i skolan och en instängd i sitt rum med sina juridikböcker.
    Ha en fin dag!
  9. Medlem sedan
    May 2001
    #5
    Hoppas alla är någorlunda nöjda på sina respektive platser ! En fin dag önskar jag dig också, och du ska se, solen vandrar nog över till er också "om en stund"!
  10. 5
    Hoppas alla är någorlunda nöjda på sina respektive platser ! En fin dag önskar jag dig också, och du ska se, solen vandrar nog över till er också "om en stund"!
  11. Medlem sedan
    Feb 2001
    #6
    Jodà stämningen är ganska fridfull idag och solen kikar fram.
    Skall strax àka iväg till dpt 28.
  12. 6
    Jodà stämningen är ganska fridfull idag och solen kikar fram.
    Skall strax àka iväg till dpt 28.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar