Onsdag!
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    Feb 2001
    #1

    Onsdag!

    Gràtt gràtt. Har hängt ut tvätt och hoppas pà torrt väder.
    Storebror pluggar och har ett prov idag i ett favoritämne, han är inte kul att ha hemma hemma. Hoppas att han blir normal igen den 12 maj.
    Lillebror i skolan och sambon far runt.
    Ha en fin dag!
  2. 1
    Onsdag! Gràtt gràtt. Har hängt ut tvätt och hoppas pà torrt väder.
    Storebror pluggar och har ett prov idag i ett favoritämne, han är inte kul att ha hemma hemma. Hoppas att han blir normal igen den 12 maj.
    Lillebror i skolan och sambon far runt.
    Ha en fin dag!
  3. Medlem sedan
    May 2001
    #2
    Här är vädret jättekonstigt, just nu solsken, men jag vet inte om man kan lita på det, så jag tror att maskinen tvätt som just pep om att den var färdig, får hängas "under tak" så gott det går.
    Eftersom det tilltalade mig mer än kemi, har jag just gjort en liten hemläxa om racine carrée (kvadratrot heter det visst), som jag ska ta med lösningen till en av eftermiddagens elever (går i S:s klass). I eftermiddag ska det levereras ved, jag hoppas döttrarna kan ta hand om den, för troligtvis kommer ingen vuxen att vara hemma.
    Hoppas storebror snart blir trevligare än normalt !
  4. 2
    Här är vädret jättekonstigt, just nu solsken, men jag vet inte om man kan lita på det, så jag tror att maskinen tvätt som just pep om att den var färdig, får hängas "under tak" så gott det går.
    Eftersom det tilltalade mig mer än kemi, har jag just gjort en liten hemläxa om racine carrée (kvadratrot heter det visst), som jag ska ta med lösningen till en av eftermiddagens elever (går i S:s klass). I eftermiddag ska det levereras ved, jag hoppas döttrarna kan ta hand om den, för troligtvis kommer ingen vuxen att vara hemma.
    Hoppas storebror snart blir trevligare än normalt !
  5. Medlem sedan
    Jan 2004
    #3
    Här växlar det mellan regn och sol. Sonen är på uselt humör men hem berättade nyss att han bara hade ätit en halv macka till lunch så det kan bero på det.

    Sitter i överhettade simhall och funderar på vad vi kan ha till middag.
  6. 3
    Här växlar det mellan regn och sol. Sonen är på uselt humör men hem berättade nyss att han bara hade ätit en halv macka till lunch så det kan bero på det.

    Sitter i överhettade simhall och funderar på vad vi kan ha till middag.
  7. Medlem sedan
    May 2001
    #4
    Halv macka till lunch låter inte som något som skulle passa R, hoppas han fick i sig mat och blev på bättre humör !
  8. 4
    Halv macka till lunch låter inte som något som skulle passa R, hoppas han fick i sig mat och blev på bättre humör !
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar