Torsdag,
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    May 2001
    #1

    Torsdag,

    jag sitter still en stund, med dagens första kopp te. Alla har kommit iväg till sina respektive skolor. Jag har en elev som kommer i eftermiddag (fysik, nivå "på gränsen"), och sedan två matte-elever. Och ett fysik-kemiförhör att förbereda till imorgon. Känns inte som om jag kommer att ha problem med att få dagen att gå - idag heller !
    Solen skiner, och det är ju alltid trevligt !
    Hoppas CuP har något roligt på programmet idag, och att antibiotikan får dig att känna dig bättre !
  2. 1
    Torsdag, jag sitter still en stund, med dagens första kopp te. Alla har kommit iväg till sina respektive skolor. Jag har en elev som kommer i eftermiddag (fysik, nivå "på gränsen"), och sedan två matte-elever. Och ett fysik-kemiförhör att förbereda till imorgon. Känns inte som om jag kommer att ha problem med att få dagen att gå - idag heller !
    Solen skiner, och det är ju alltid trevligt !
    Hoppas CuP har något roligt på programmet idag, och att antibiotikan får dig att känna dig bättre !
  3. Medlem sedan
    Feb 2001
    #2
    Dagens roliga program är att vi har trevliga revisorn här hela dagen för àrsbokslut och annat kul. Solen skiner och jag somnade kl.22 igàr kväll sà plötsligt känns allt lättare idag och jag ser framemot vàr Londontur. Hoppas att antibiotikan ger snabba resultat, har fortfarande ont i örat och det sticker i kinden. Undrar var jag har gàtt och skaffat öroninflammation, det var nog 30 àr sen sist.....
  4. 2
    Dagens roliga program är att vi har trevliga revisorn här hela dagen för àrsbokslut och annat kul. Solen skiner och jag somnade kl.22 igàr kväll sà plötsligt känns allt lättare idag och jag ser framemot vàr Londontur. Hoppas att antibiotikan ger snabba resultat, har fortfarande ont i örat och det sticker i kinden. Undrar var jag har gàtt och skaffat öroninflammation, det var nog 30 àr sen sist.....
  5. Medlem sedan
    Jan 2004
    #3
    Årsbokslut har vi också gjort i veckan men vi behöver inte träffa vår revisor i person som tur är.
  6. 3
    Årsbokslut har vi också gjort i veckan men vi behöver inte träffa vår revisor i person som tur är.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar