har ni denna lediga kompdag
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Oct 2014
    #1
  2. 1
    har ni denna lediga kompdag http://www.dn.se/ekonomi/den-okanda-...ryllar-facken/

    Det har jag insåg jag för ett tag sen
  3. Medlem sedan
    Aug 2013
    #2
    Ja.
  4. 2
    Ja.
  5. Medlem sedan
    Apr 2000
    #3
    Ja, det har jag och på min arbetsplats är det allmänt känt och gick ut info för rätt länge sedan på intranätet.
  6. 3
    Ja, det har jag och på min arbetsplats är det allmänt känt och gick ut info för rätt länge sedan på intranätet.
  7. Medlem sedan
    Feb 2000
    #4
    Den har jag redan tagit ut. Har vetat om den hela tiden den har funnits.
  8. 4
    Den har jag redan tagit ut. Har vetat om den hela tiden den har funnits.
  9. Medlem sedan
    Aug 1998
    Forumvärd
    #5

    Ja, ingår i avtalet

    Om det är lokalt eller centralt framförhandlat vet jag inte riktigt men vi har en ledig dag i samband med nationaldagen även om den infaller på en helg. Det här hade man ju sluppit om man hade slopat 1:a maj som helgdag i stället för annandag pingst när man gjorde nationaldageen till helgdag...

    Vem som helst kan bli förlåten när de haft fel.
    Det svåra är att bli förlåten för att du har haft rätt!

    Värd hos Allt för Föräldrar
  10. 5
    Ja, ingår i avtalet Om det är lokalt eller centralt framförhandlat vet jag inte riktigt men vi har en ledig dag i samband med nationaldagen även om den infaller på en helg. Det här hade man ju sluppit om man hade slopat 1:a maj som helgdag i stället för annandag pingst när man gjorde nationaldageen till helgdag...
  11. Medlem sedan
    Jan 2000
    Forumvärd
    #6
    Vi får komptimmar för den. Det är väl två per år, oavsett om den infaller på en arbetsdag eller inte. Så här har de löst problemet enkelt
  12. 6
    Vi får komptimmar för den. Det är väl två per år, oavsett om den infaller på en arbetsdag eller inte. Så här har de löst problemet enkelt
  13. Medlem sedan
    Apr 2008
    #7
    Japp, här har det tjatast om att vi inte får glömma bort den. Själv har jag lagt in den på skolavslutningen.
  14. 7
    Japp, här har det tjatast om att vi inte får glömma bort den. Själv har jag lagt in den på skolavslutningen.
  15. Medlem sedan
    Jun 2004
    #8
    Ja det har vi. Vi får inte ta ut den förrän efter 25 maj.
  16. 8
    Ja det har vi. Vi får inte ta ut den förrän efter 25 maj.
  17. Medlem sedan
    Aug 2006
    #9
    Ja jag får en särskild dag att ta ut i ledighet, efter 6 juni men före 31 dec det aktuella året.
  18. 9
    Ja jag får en särskild dag att ta ut i ledighet, efter 6 juni men före 31 dec det aktuella året.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar