Hej fredag,
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    May 2001
    #1

    Hej fredag,

    känner mig både stressad och trött idag. Och inte hjälper det att det är tre dagars helg i antågande, för jag har lika mycket att göra nästa vecka i alla fall, och behöver min måndag till jobb, vilket är svårare när resten av familjen är hemma. Hälsar en gnällspik från en duggig, bortglömd del av världen.
  2. 1
    Hej fredag, känner mig både stressad och trött idag. Och inte hjälper det att det är tre dagars helg i antågande, för jag har lika mycket att göra nästa vecka i alla fall, och behöver min måndag till jobb, vilket är svårare när resten av familjen är hemma. Hälsar en gnällspik från en duggig, bortglömd del av världen.
  3. Medlem sedan
    Feb 2001
    #2
    Du är inte bortglömd, här kommer en liten tanke härifràn.
    Här skiner solen. Blev väckt kl.3 av fasligt ont i örat. Ingen av aspirine doliprane et kodeintabletterna biter pà detta vilket är lite jobbigt. Det kommer och gàr och jag är lite stressad inför Londonturen i morgon. Hoppas att luftomväxlingen gör gott.
  4. 2
    Du är inte bortglömd, här kommer en liten tanke härifràn.
    Här skiner solen. Blev väckt kl.3 av fasligt ont i örat. Ingen av aspirine doliprane et kodeintabletterna biter pà detta vilket är lite jobbigt. Det kommer och gàr och jag är lite stressad inför Londonturen i morgon. Hoppas att luftomväxlingen gör gott.
  5. Medlem sedan
    Jan 2004
    #3
    Bortglömd?
    Trist att ledig dag innebär stress. Här har vi påbörjat lov i en vecka. Firade med rest besök.
    Hoppas öronvärken ger med sig.
  6. 3
    Bortglömd?
    Trist att ledig dag innebär stress. Här har vi påbörjat lov i en vecka. Firade med rest besök.
    Hoppas öronvärken ger med sig.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar