Jag skulle ju på kalas idag.
Ordet är fritt
  1. Gretah
    #1

    Jag skulle ju på kalas idag.

    Men inte blev det så. Har istället tillbringat dagen på akuten. Det är oändligt många timmars väntan och några få minuters action. Men jag är inte missnöjd eftersom det kunde konstateras det jag misstänkte. Njursten. Jag fick en röntgen och då kunde de se en ganska stor bumling i urinledaren så det är inte konstigt att jag har ont.
    Fick dock bara en endaste liten supp med hem vilket innebär att vi måste åka till stora köpcentret ca 7 mil enkel resa imorgon, för att gå på apotek.

    Så här ligger jag i nattlinne nu och mår risigt. Har dock hittat flera säsonger av Karl för sin kilt, på youtube, så det ska jag titta på, eller sova till.
    Vet ni något mer trevligt jag kan kika på får ni gärna säga till!
  2. 1
    Jag skulle ju på kalas idag. Men inte blev det så. Har istället tillbringat dagen på akuten. Det är oändligt många timmars väntan och några få minuters action. Men jag är inte missnöjd eftersom det kunde konstateras det jag misstänkte. Njursten. Jag fick en röntgen och då kunde de se en ganska stor bumling i urinledaren så det är inte konstigt att jag har ont.
    Fick dock bara en endaste liten supp med hem vilket innebär att vi måste åka till stora köpcentret ca 7 mil enkel resa imorgon, för att gå på apotek.

    Så här ligger jag i nattlinne nu och mår risigt. Har dock hittat flera säsonger av Karl för sin kilt, på youtube, så det ska jag titta på, eller sova till.
    Vet ni något mer trevligt jag kan kika på får ni gärna säga till!
  3. Medlem sedan
    Aug 2005
    #2
    Din stackare! Hoppas du snart blir bra.
  4. 2
    Din stackare! Hoppas du snart blir bra.
  5. Medlem sedan
    Aug 2011
    #3
    Nämen fy, stackars dig!

    Jag vaknade faktiskt tidigt i morse (typ vid fyra) och var helt övertygad om att jag också fått ett njurstensanfall. Jag har haft det förut, men inte nu på snart 1½ år. Men jädrars så ont jag hade!
    Men det gick över sen, gudskelov.

    Jag vet inte vad du gillar för nån sorts tv, men jag har fastnat lite i Catfish på MTV (visas på tv3play) nu ett tag.
  6. 3
    Nämen fy, stackars dig!

    Jag vaknade faktiskt tidigt i morse (typ vid fyra) och var helt övertygad om att jag också fått ett njurstensanfall. Jag har haft det förut, men inte nu på snart 1½ år. Men jädrars så ont jag hade!
    Men det gick över sen, gudskelov.

    Jag vet inte vad du gillar för nån sorts tv, men jag har fastnat lite i Catfish på MTV (visas på tv3play) nu ett tag.
  7. Gretah
    #4
    Tack, jag hoppas det jag med.
  8. 4
    Tack, jag hoppas det jag med.
  9. Gretah
    #5
    Ja det är en vidrig smärta.

    Tv3play har jag laddat ner i min padda så Catfish kan jag kolla upp
    Jag gillar allt möjligt egentligen. På svtplay följer jag en norska serie som heter Frikänd. Lena Endre är med. Den gillar jag.
  10. 5
    Ja det är en vidrig smärta.

    Tv3play har jag laddat ner i min padda så Catfish kan jag kolla upp
    Jag gillar allt möjligt egentligen. På svtplay följer jag en norska serie som heter Frikänd. Lena Endre är med. Den gillar jag.
  11. Medlem sedan
    Aug 2011
    #6
    Ja, den är så överväldigande på nåt vis, smärtan...

    Catfish är mer en dokumentärserie (hur mycket som är uppgjort vet man förstås inte, men det vet man ju aldrig ) där snubbarna Nev och Max hjälper folk att få tag på personer som de ("folk" alltså) pratat med på nätet men som de vill se i verkligheten. Ofta är det ju nåt ljug bakom, men ibland slutar det väldigt lyckligt .
  12. 6
    Ja, den är så överväldigande på nåt vis, smärtan...

    Catfish är mer en dokumentärserie (hur mycket som är uppgjort vet man förstås inte, men det vet man ju aldrig ) där snubbarna Nev och Max hjälper folk att få tag på personer som de ("folk" alltså) pratat med på nätet men som de vill se i verkligheten. Ofta är det ju nåt ljug bakom, men ibland slutar det väldigt lyckligt .
  13. Medlem sedan
    Jan 2001
    #7
    Krya på dig!
    Jag brukar alltid läsa om jag är sängliggande, men inte för dålig för att göra något öht.
  14. 7
    Krya på dig!
    Jag brukar alltid läsa om jag är sängliggande, men inte för dålig för att göra något öht.
  15. Gretah
    #8
    Tack! Vi ska snart åka till ena storstaden och hämta ut värksuppar på apoteket på köpcentret.
  16. 8
    Tack! Vi ska snart åka till ena storstaden och hämta ut värksuppar på apoteket på köpcentret.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar