Gretah
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Jan 2004
    #1

    Gretah

    För sent för dig att få veta detta nu, men ang apotek så finns sjukhus-apoteket i den större staden söder om dig, det har öppet 9-21 alla dagar. Så du behöver inte åka till stora köpcentrat 7 mil bort. Visserligen ligger ju köpcantrat bara ca 1 mil längre bort än staden, men du spar ju drygt ett par mil i alla fall
    Gud, ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra,
    mod att förändra det jag kan,
    och förstånd att inse skillnaden.
  2. 1
    Gretah För sent för dig att få veta detta nu, men ang apotek så finns sjukhus-apoteket i den större staden söder om dig, det har öppet 9-21 alla dagar. Så du behöver inte åka till stora köpcentrat 7 mil bort. Visserligen ligger ju köpcantrat bara ca 1 mil längre bort än staden, men du spar ju drygt ett par mil i alla fall
  3. Gretah
    #2
    Det stämmer, men vi valde det då maken skulle på Bauhaus Det tråkiga är att de på det lilla sjukhuset verkar ha slutat skicka med folk medicin så de klarar sej tills det egna apoteket öppnar. Har hört många som råkat ut för det, så det är inte bara jag.
  4. 2
    Det stämmer, men vi valde det då maken skulle på Bauhaus Det tråkiga är att de på det lilla sjukhuset verkar ha slutat skicka med folk medicin så de klarar sej tills det egna apoteket öppnar. Har hört många som råkat ut för det, så det är inte bara jag.
  5. Medlem sedan
    Jan 2004
    #3
    Ja sånt är dåligt
    Jag tycker det är så smidigt att hämta ut medicin på sjukhusapoteket för de har nästan alltid allting hemma.
  6. 3
    Ja sånt är dåligt
    Jag tycker det är så smidigt att hämta ut medicin på sjukhusapoteket för de har nästan alltid allting hemma.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar