Tisdag,
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    May 2001
    #1

    Tisdag,

    och nej, jag kunde inte jobba särskilt bra igår (men jag hjälpte F att komma framåt i hennes arbete i franska om Marie-Madeleine, som vi bestämt är Maria från Magdala, och inte en massa andra personer, inser att det nog inte är en särskilt katolsk tolkning), så förmiddagen borde innehålla total koncentration !
    Var är ni ?
  2. 1
    Tisdag, och nej, jag kunde inte jobba särskilt bra igår (men jag hjälpte F att komma framåt i hennes arbete i franska om Marie-Madeleine, som vi bestämt är Maria från Magdala, och inte en massa andra personer, inser att det nog inte är en särskilt katolsk tolkning), så förmiddagen borde innehålla total koncentration !
    Var är ni ?
  3. Medlem sedan
    Jan 2003
    #2
    Jag är här! Vi var på Futuroscope i söndags och det var riktigt trevligt, om än mycket folk och timslånga köer till alla attraktioner.
    Ledig idag och tänkte faktiskt göra ingenting . Men lär åka och veckohandla ändå, och kanske en tur på stan om jag har lust. Ska snart skicka lilla E till skolan och sen lägga mig och läsa en stund. Har mycket på jobbet men ska inte tänka på det idag! Hoppas du är så koncentrerad som du önskar
  4. 2
    Jag är här! Vi var på Futuroscope i söndags och det var riktigt trevligt, om än mycket folk och timslånga köer till alla attraktioner.
    Ledig idag och tänkte faktiskt göra ingenting . Men lär åka och veckohandla ändå, och kanske en tur på stan om jag har lust. Ska snart skicka lilla E till skolan och sen lägga mig och läsa en stund. Har mycket på jobbet men ska inte tänka på det idag! Hoppas du är så koncentrerad som du önskar
  5. Medlem sedan
    Feb 2001
    #3
    Hemma än sà länge men skall till fabriken sen.
    Skall fixa frukost nu.
    Ha en fin dag!
  6. 3
    Hemma än sà länge men skall till fabriken sen.
    Skall fixa frukost nu.
    Ha en fin dag!
  7. Medlem sedan
    May 2001
    #4
    Jag har kommit hem, och jag har överlevt alla mina förhör, men nu är jag trött. Spenatsoppa är på gång i tryckkokaren, och jag tänkte göra "pain perdu" som kanske är samma sak som fattiga riddare ?
    Trevligt 1) Solen skiner .
    Trevligg 2) Under dagens första förhör, dök grannen upp och räckte över en kopp cappuccino, från lärarrummets automat, bara så där !
  8. 4
    Jag har kommit hem, och jag har överlevt alla mina förhör, men nu är jag trött. Spenatsoppa är på gång i tryckkokaren, och jag tänkte göra "pain perdu" som kanske är samma sak som fattiga riddare ?
    Trevligt 1) Solen skiner .
    Trevligg 2) Under dagens första förhör, dök grannen upp och räckte över en kopp cappuccino, från lärarrummets automat, bara så där !
  9. Medlem sedan
    Jan 2004
    #5
    Är i Dorset hos svärfars hus som fortfarande inte är sålt. Har haft en riktigt trevlig dag. Imorgon ska vi titta på havet.
  10. 5
    Är i Dorset hos svärfars hus som fortfarande inte är sålt. Har haft en riktigt trevlig dag. Imorgon ska vi titta på havet.
  11. Medlem sedan
    May 2001
    #6
    Det låter härligt ! Havet är... havet !
    Är inte huset sålt därför att det inte finns några köpare, eller därför att ni inte kan bestämma er för att sälja ?
  12. 6
    Det låter härligt ! Havet är... havet !
    Är inte huset sålt därför att det inte finns några köpare, eller därför att ni inte kan bestämma er för att sälja ?
  13. Medlem sedan
    Jan 2004
    #7
    Försöker sälja huset men inte lyckats än tyvärr.
  14. 7
    Försöker sälja huset men inte lyckats än tyvärr.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar