service på bilen
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Apr 2008
    #1

    service på bilen

    Ni som kan allt ( med smicker kommer man långt ) , hur vet man vad det är för service som bilen ska ha?
    för ett tag sedan fick ajg ett mejl om att den borde servas, så nu tänkte jag beställa tid. På hemsidan står det att man får 10% rabatt om man beställer tid över hemsidan, och det är ju käckt. Men hur är det meningen att ajg ska veta vilken sorts service det ska vara? Mätarställningen kan jag ju kolla, men är det det ända som behövs? Finns det liksom någon tabell på olika grejjor som ska göra, eller hur gör man?
  2. 1
    service på bilen Ni som kan allt ( med smicker kommer man långt ) , hur vet man vad det är för service som bilen ska ha?
    för ett tag sedan fick ajg ett mejl om att den borde servas, så nu tänkte jag beställa tid. På hemsidan står det att man får 10% rabatt om man beställer tid över hemsidan, och det är ju käckt. Men hur är det meningen att ajg ska veta vilken sorts service det ska vara? Mätarställningen kan jag ju kolla, men är det det ända som behövs? Finns det liksom någon tabell på olika grejjor som ska göra, eller hur gör man?
  3. Medlem sedan
    May 2004
    #2

    I serviceboken...

    brukar det stå vad som ska göras vid ett visst miltal. Alternativ får du ringa verkstaden och fråga vad som ska göras, de har ungefärlig koll på vad som behövs göras.

    Är bilen väldigt gammal så kanske det bara är ide att bara göra en basservice.
    Same shit different day.
    Hänger här dygnet runt, alla dagar på året.

    Är du en utav idioterna....ja då kan du dra åt helvete.
  4. 2
    I serviceboken... brukar det stå vad som ska göras vid ett visst miltal. Alternativ får du ringa verkstaden och fråga vad som ska göras, de har ungefärlig koll på vad som behövs göras.

    Är bilen väldigt gammal så kanske det bara är ide att bara göra en basservice.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar