Sälja smycken?
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Jun 2005
    #1

    Sälja smycken?

    Var gör man det bäst?

    Brorsan vill sälja de ringar han hade i sitt förra förhållande.
    Nätet vill jag inte använda.
    Medgång gör vänner, motgång prövar dem.

  2. 1
    Sälja smycken? Var gör man det bäst?

    Brorsan vill sälja de ringar han hade i sitt förra förhållande.
    Nätet vill jag inte använda.
  3. Salander
    #2
    Många guldsmedsbutiker tar emot guld- och silversmycken för grampriser. Rik blir man ju inte på det. Man kan ju också välja att göra om smyckena istället
  4. 2
    Många guldsmedsbutiker tar emot guld- och silversmycken för grampriser. Rik blir man ju inte på det. Man kan ju också välja att göra om smyckena istället
  5. Gretah
    #3
    Fast jag kan ändå rekommendera Guldbrev. De är snabba och har varit enkla och problemfria.
    Annars tycker jag det börjar synas mer att man kan gå till nåt speciellt ställe, typ Folkets Hus, så kommer det nån som handlar med både guld och silver. Men det är ju bäst att googla på hur det ser ut där man själv bor och omnejden.
  6. 3
    Fast jag kan ändå rekommendera Guldbrev. De är snabba och har varit enkla och problemfria.
    Annars tycker jag det börjar synas mer att man kan gå till nåt speciellt ställe, typ Folkets Hus, så kommer det nån som handlar med både guld och silver. Men det är ju bäst att googla på hur det ser ut där man själv bor och omnejden.
  7. Medlem sedan
    Jun 2005
    #4

    Rik vill han inte bli

    eller ja det vill väl alla kanske

    Men han vill bara ha dem sålda...

    Vet inte om hans nya skulle uppskatta ett smycke gjort av detta eller om det ens skulle bli något att prata om sas.
    Medgång gör vänner, motgång prövar dem.

  8. 4
    Rik vill han inte bli eller ja det vill väl alla kanske

    Men han vill bara ha dem sålda...

    Vet inte om hans nya skulle uppskatta ett smycke gjort av detta eller om det ens skulle bli något att prata om sas.
  9. Medlem sedan
    Jun 2005
    #5

    Har du använt dem själv?

    Är bara rädd att man ska bli lurad.
    Medgång gör vänner, motgång prövar dem.

  10. 5
    Har du använt dem själv? Är bara rädd att man ska bli lurad.
  11. Gretah
    #6
    Ja, vi har använt dem tre gånger och vi var också oroliga första gången, men av våra tre gånger har det funkat jättebra.
  12. 6
    Ja, vi har använt dem tre gånger och vi var också oroliga första gången, men av våra tre gånger har det funkat jättebra.
  13. Medlem sedan
    Jul 2003
    #7
    Min mamma har också använt dem och hon var nöjd.
  14. 7
    Min mamma har också använt dem och hon var nöjd.
  15. Medlem sedan
    Jun 2005
    #8
    Tack
  16. 8
    Tack
  17. Medlem sedan
    Jun 2005
    #9
    Tack
  18. 9
    Tack
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar