Solen skiner
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    May 2001
    #1

    Solen skiner

    onsdag morgon. Papperskorgarna tömda, tvättmaskinen laddad, förmiddag då det gäller att få ett och annat praktiskt gjort. Fast jag funderar på om jag ska åka till Armor Lux och se om jag kan hitta en present till mamma, och något att sätta på mig på samma gång. Brukar dock inte bli något av sådana funderingar...
    Hoppas ni har det bra !
  2. 1
    Solen skiner onsdag morgon. Papperskorgarna tömda, tvättmaskinen laddad, förmiddag då det gäller att få ett och annat praktiskt gjort. Fast jag funderar på om jag ska åka till Armor Lux och se om jag kan hitta en present till mamma, och något att sätta på mig på samma gång. Brukar dock inte bli något av sådana funderingar...
    Hoppas ni har det bra !
  3. Medlem sedan
    Jan 2004
    #2
    Här skiner solen också!
    Får kaffe på sängen. Sov dåligt i natt. Iväg med dig och handla.
  4. 2
    Här skiner solen också!
    Får kaffe på sängen. Sov dåligt i natt. Iväg med dig och handla.
  5. Medlem sedan
    Feb 2001
    #3
    Stràlande sol här ocksà. Har pysslat runt lite i huset trots att jag har en massa papper att sortera. Har satt en kanelbulldeg ocksà.
    I em skall jag till fabriken för att trâffa folk som köpt vàrt gamla lager klädhängare: 13000 stycken. Jippie att de försvinner. Vi var nästan redo att slänga rubbet.
  6. 3
    Stràlande sol här ocksà. Har pysslat runt lite i huset trots att jag har en massa papper att sortera. Har satt en kanelbulldeg ocksà.
    I em skall jag till fabriken för att trâffa folk som köpt vàrt gamla lager klädhängare: 13000 stycken. Jippie att de försvinner. Vi var nästan redo att slänga rubbet.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar