Den här veckan
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    May 2001
    #1

    Den här veckan

    är jag också dagvill. Vet inte vilken dag jag tycker det är, men i varje fall inte torsdag !
    Lillasyster åker idag på en endags öutflykt, så hon är redan på väg till skolan. Trodde jag skulle köra henne dit, men så fick en av kompisarnas pappa hoppa in som ackompanjatör (vilket jag gissar beror på att "elevassistenten" som skulle ha följt med, tragiskt omkom i en bilolycka i helgen), så han hämtade F. Ska nu köra S och hennes klasskompis till bussen, om nu kompisen går med på att ta bussen...
  2. 1
    Den här veckan är jag också dagvill. Vet inte vilken dag jag tycker det är, men i varje fall inte torsdag !
    Lillasyster åker idag på en endags öutflykt, så hon är redan på väg till skolan. Trodde jag skulle köra henne dit, men så fick en av kompisarnas pappa hoppa in som ackompanjatör (vilket jag gissar beror på att "elevassistenten" som skulle ha följt med, tragiskt omkom i en bilolycka i helgen), så han hämtade F. Ska nu köra S och hennes klasskompis till bussen, om nu kompisen går med på att ta bussen...
  3. Medlem sedan
    Feb 2001
    #2
    Jag ogillar när maj och juni försvinner för fort. Är hemma ännu och "gör" papper medans en maskin snurrar. Skall strax till fabriken med sambon för fortsâttning av storröjning. Vi skall göra byloppiset pà söndag och har en jättelastbil full med grejor som vi skall förhoppningsvis sälja. Har hyrt 14m pà vàr trottoar utanför porten. Jag tror vi är helgalna egentligen...Skönt att kunna stà utanför huset i alla fall. Har fortsatt ont i örat och är lite desperat. Var vaken halva natten pga detta och det är tröttsamt. Är lite orolig men har inte tid till detta.
    ha en fin dag!
  4. 2
    Jag ogillar när maj och juni försvinner för fort. Är hemma ännu och "gör" papper medans en maskin snurrar. Skall strax till fabriken med sambon för fortsâttning av storröjning. Vi skall göra byloppiset pà söndag och har en jättelastbil full med grejor som vi skall förhoppningsvis sälja. Har hyrt 14m pà vàr trottoar utanför porten. Jag tror vi är helgalna egentligen...Skönt att kunna stà utanför huset i alla fall. Har fortsatt ont i örat och är lite desperat. Var vaken halva natten pga detta och det är tröttsamt. Är lite orolig men har inte tid till detta.
    ha en fin dag!
  5. Medlem sedan
    Jan 2004
    #3
    Ja, konstig vecka.
    Idag åker vi tillbaka hem från svärfars hus. Lite dubbelt att vara här.

    CuP, borde inte antibiotikan börja funka nu? Gå tillbaka till läkaren.
  6. 3
    Ja, konstig vecka.
    Idag åker vi tillbaka hem från svärfars hus. Lite dubbelt att vara här.

    CuP, borde inte antibiotikan börja funka nu? Gå tillbaka till läkaren.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar